دانلود فیلم و سریال

فیلم کامل باقر حسین زاده تجربه گر زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

فیلم کامل باقر حسین زاده تجربه گر زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ که از اتفاقاتی که بعد از تجربه مرگ برایش رخ داده بود صحبت کرد و باعث شد مخاطبان این برنامه به شدت منقلب شوند.

فیلم کامل باقر حسین زاده تجربه گر زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

برنامۀ «زندگی پس از زندگی» کوچکترین قدمی در جهت پیشبرد این بحث نتوانسته است بردارد. این برنامه همانطور که نامش از کتاب مودی گرفته شده، تمام روح و ماهیتش هم در همان دیدگاه خلاصه شده و هیچ روشنگری تازه، استدلال تازه یا رویکرد تازه‌ای نسبت به موضوع ارائه نداده است.

فیلم کامل باقر حسین زاده تجربه گر زندگی پس از زندگی

این برنامه بر خلاف این ادعا که می‌گوید «صرفا یک گفتگوی تلویزیونی نیست»، دقیقا فقط و فقط یک «شوی تلویزیونی» است که برای خیلی از مخاطبان جذاب است و حتی ممکن است تاثیرگذار هم باشد، اما هیچ رنگی از پژوهش و آگاهی‌بخشی واقعی در آن نیست.

اما دلیل موافقت با این برنامه این است که مسئله امروز ما و بسیاری جوامع دیگر، معنای زندگی است و در پاسخ به این سوال که معنای زندگی چیست و از کجا می‌آید، تعیین تکلیف با مرگ و جهان پس از آن بسیار بسیار مهم و تاثیرگذار است. «زندگی پس از زندگی» باعث احیای باور به غیب می‌شود. باور به غیب عنصر تعیین‌کننده‌ای است و تمام معادلات را در زندگی شما تغییر می‌دهد.‌ فرق دارد که شما عمیقاً باور داشته باشید که جهانی پس از این آن‌گونه که فرستادگان خدا بیان کرده‌اند وجود دارد یا نه!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا