خبر حوادث

فیلم کامل تجاوز و تعرض به معترضان ( زنان و دختران) توسط پلیس

فیلم کامل که از تجاوز و تعرض به معترضان توسط پلیس صورت گرفته است حواشی و جنجال های به پا شده بعد از شایعات تعرض به معترضان دختر توسط پلیس را در این صفحه ببینید.

تعرض و تجاوز به معترضان توسط پلیس

تعرض و تجاوز به معترضان توسط پلیس

مدیر مسئول روزنامه همشهری عبدالله گنجی فیلمی در صفحه تویتر از تعرض و تجاوز پلیس فرانسه به دو معترض زن در مترو شرکت کرد و این گونه نوشت پلیس های فرانسه به خانمهای اعتراض کننده تعرض کردند و آنها را کتک زده اند.

اما هیچ رسانه‌ ای میریم یا میبینی به این موضوع واکنش نشان نداده است و هیچ گروهی برای حذف کردن تیم ملی فرانسه در جام جهانی درخواست برای سیفان فرستادند نشر شدن این ویدیو جنجال و واکنش های زیادی در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور به پا شد.

همچنین پیشنهاد میکنیم ببینید :

شهادت بسیجی سلمان امیراحمدی در اغتشاشات محل امامزاده حسن + بیوگرافیفیلم/ تعرض نیروی انتظامی و امنیتی به دختر صحت دارد؟ + فیلم واقعیت ماجرا

آنها مدعی شده بودند که مامور یگان ویژه به بدن دختران معترض دسته درازی کرده است و آنها را لمس کرده و در هر حال آشوب ها و اعتراضات در کشورهای مختلف و پا اتفاق می افتد، ولی هیچگاه به این اندازه رسانه‌ای نمی‌شود و رسانه‌ها با آن نمی پردازند.

تعرض و تجاوز به معترضان توسط پلیس

اما با کوچکترین اعتراض و اتفاق در ایران مانند بمب به صدا در می‌آید و تمام رسانه های جهان به اخبار و آشوب های ایران می پردازند. جنبش جلیقه زردها یکی از جنبش‌های اعتراضی بود که در مرکز پاریس فرانسه اتفاق افتاد که به سرعت به کشورهایی مثل عراق هلند و بلژیک گسترش پیدا کردیم.

این اعتراضات در روز شنبه ۱۷ نوامبر ۲۰۱۳ آغاز شده است و جلیقه زرد ها با بستن خیابان ها جاده ها باعث بی نظمی هرج و مرج ترافیکی و آشوب می شوند این جنبش تظاهرات و اعتراضات این بود که به دنبال گران شدن قیمت سوخت و بالا رفتن مالیات به وجود آمد و کماکان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا