اخبار هنرمندان

فیلم کامل حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه به قصد کشتن پرویز پرستویی

فیلم کامل حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه و درگیری پرویز پرستویی  حمله کردن به پرویز پرستویی آیا میخواستم پرویز پرستویی را بکشند؟

فیلم کامل حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه به قصد کشتن پرویز پرستویی

سوء قصد به جان پرویز پرستویی

سوء قصد به جان پرویز پرستویی بازیگر برجسته و هنرمند سینما و تلویزیون کشور،پرویز پرستویی با منتشر کردن پستی در صفحه اینستاگرام خودش چنین می نویسد که در سال ۸۲ فیلم مارمولک ساخته شد هدف شکستن تابو ها به شکل نقدانه بود.

گروه سازنده فیلم سینمایی مارمولک تهدید می شدند مثلاً برای نخستین بار است که این را میگویم در میدان هفت تیر با قمه به من حمله کردند که به خیر گذشت در یاسوج بزرگداشتی برایم گرفتم و در جاده بودم که خبر دادن که برگردم اینجا قصد دارند مرا بکشند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

استوری و فیلم جنجالی علی ضیا مجری معروف در اینستاگرام دردسر ساز شد

مهناز خوش خو کیست + کشف حجاب بازیگر سریال دلدادگان جنجالی شد

عکس لو رفته الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون بدون حجاب جنجال شد

از اینگونه اتفاقات برای من افتاده بود بعد از سه هفته اکران فیلم را توقیف کردند اما فیلم به صورت دیویدی منتشر شد مردم با دیدن فیلم مارمولک خیلی خندیدند و بعضی ها واقعا بغض کردن هر کسی بعد از دیدن فیلم تعبیر خودش را داشت بگذاریم مراقب ایران عزیزمان باشیم.

فیلم کامل حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه به قصد کشتن پرویز پرستویی
پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت کشورمان در دوم تیرماه سال ۳۴ به دنیا آمده است او در زمینه بازیگری و صداپیشگی فعالیت می‌کند و دارنده جایزه چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر می باشد و فرزند دارد و از سال ۱۳۴۸ فعالیت‌هایش را آغاز کرده است.

ویدیو منتشر شده از حمله چند نفر از سلطنت طلبان به گوهر خیراندیش در فضای مجازی چند تن از سلطنت طلبان در آمریکا به خاطر دفاع گوهرخیراندیش از پرویز پرستویی به او حمله میکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا