خبر جدیدخبر حوادثخبرهای ایران

فیلم کامل درگیری خونین به سلف دانشجویان دانشگاه شریف: حمله اراذل و اوباش

فیلم کامل ماجرای حمله اراذل و اوباش به دانشجویان دانشگاه شریف و مخالف هنجارشکنی را در صفحه لردخت ببینید.

فیلم کامل ماجرای حمله اراذل و اوباش به دانشجویان دانشگاه شریف

ماجرای حمله اراذل و اوباش به دانشجویان

برای انتشار فیلم و تصاویری که از حمله کردن اراذل و اوباش به دانشجویان مخالف هنجارشکنی در سلف غذا خوری دانشگاه صنعتی شریف رخ داده است تعدادی از دانشجویان مجروح و زخمی شده اند منتشر شدن این خبر در فضای مجازی و اینستاگرام با واکنش‌های بسیار زیاد و منفی از سمت کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

برخی از دانشجویان که در مقابل رفتارهای بیرون از عرف و هنجارشکنانه از دانشجویان که در سلف پسران انجام داده‌اند و سلف دختران و پسران را در دانشگاه به صورت مختلط در آوردن و همچنین با سکوت عوامل حراست و مسئولان دانشگاه به این جمع از دانشجویان که عده آنها نیز زیاد نبوده است اعتراض کردند.

فیلم کامل ماجرای حمله اراذل و اوباش به دانشجویان دانشگاه شریف

آنها در شعارهای خودشان خواستم که مسئولان مربوطه استفاده خود را اعلام کنند و با دانشجویان مرتبط و خاطی برخورد انظباطی داشته باشند در عین حال دانشجویانی که کارهای هنجارشکنانه در سلف دانشگاه انجام داده بودند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

اظهارات جنجالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مورد دانشجویان خاطی

عکس جنجالی دانشجویان دختر در دانشگاه شریف کشف حجاب: رئیس دانشگاه

بیوگرافی دکتر رسولی رئیس دانشگاه شریف و همسر و دخترش + عکس

بعضی از اراذل و اوباش که در آنجا حضور داشتند با ظاهری که مانند دانشجویان دانشگاه بود بعد از شعار دادن های زشت و رکیک دست به شکستن شیشه های سلف و کندن پنجره های آن و پرتاب شان به سمت دانشجویانی که در آن محوطه قرار داشتند شدند.

فیلم کامل ماجرای حمله اراذل و اوباش به دانشجویان دانشگاه شریف در اثر این درگیری ها و اقدامات ساختار شکنانه برخی از دانشجویان مجروح و زخمی شدند و همچنین بعضی از مسئولان حراست را نیز زخمی کردند.با توجه به اینکه آقای رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در یک گفتگوی آزادانه مینشیند و به صحبت ها و گفتگوهای این افراد بنشیند و به حرفهایشان گوش دهد حتی تذکر زبانی به آنها ندهد اراذل و اوباش لباس دانشجو هم به دانشجویان مخالف هنجارشکنی یورش برده و باعث جراحت آنها می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا