اخبار سینما

فیلم کامل رقص محمود شهریاری و تمسخر الهام چرخنده و سرود سلام فرمانده

فیلم کامل رقص محمود شهریاری و تمسخر الهام چرخنده و سرود سلام فرمانده

محمود شهریاری مجری اخراجی تلویزیونی در مراسم قرعه کشی فروشگاه رفاه به الهام چرخنده و سرود سلام فرمانده اهانت کرده که مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

محمود شهریاری سالها در زمینه اجرا فعالیت داشته که از صداوسیما اخراج شده است و مدتی پیش دستگیر شده بود.

رقص محمود شهریاری و تمسخر الهام چرخنده

از روز گذشته فیلمی از رقص محمود شهریاری مجری در فضای مجازی وایرال شده است در ادامه مشاهده کنید. محمود شهریاری این روزها به دلیل ممنوع الکاریش شغل بلاگری را انتخاب کرد. محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون که این روزها در فضای مجازی حاشیه‌ زیادی دارد.

محمود شهریاری درباره ممنوع‌التصویری‌اش گفت: من نمی‌دانم علت اینهمه ممنوع‌التصویری من چیست. من از سال ۶۱ به عنوان گزارشگر وارد رادیو شدم و بعد به سیما رفتم. از آن موقع من به تناوب ممنوع‌التصویر شدم و ممنوع‌التصویری‌ام رفع شده است و هیچ‌وقت درباره دلیل ممنوع‌التصویری‌ام و رفع آن به من توضیحی داده نشده است. الان هم نمی‌دانم چرا ممنوع‌التصویرم… حتی از آقای پورمحمدی معاونت سیما هم سوال کردم که چرا من ممنوع‌التصویرم ؟ ایشان خودش هم نمی‌دانست!

شهریاری در پایان در واکنش به اینکه برخی می گویند اگر کسی این برنامه را دوست ندارد آن را نبیند، اظهار کرد: این حرف درست نیست و ما را به یاد محمدرضا پهلوی می اندازد که گفته بود هر کس حزب رستاخیز را نمی خواهد از این کشور برود. نمی توان برای مردم به این ترتیب تعیین تکلیف کرد. مردم هنگام افطار نمی توانند ماهواره ببینند بلکه تلویزیون خودمان را روشن می کنند و از میان شبکه های تلویزیون هم که هیچ کدام جذابیتی ندارد آخر سر همین شبکه سه و «ماه عسل» را تماشا می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا