دانلود فیلم و سریال

فیلم کامل زهره ابراهیمی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

زهره ابراهیمی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی تجربه بسیار عجیب و غریبی در زندگینامه اش کسب کرده است او مرگ را تجربه کرده و به حالت کما رفته است و مرگ را از نزدیک تجربه کرده و عالم برزخ را دیده است.

فیلم کامل زهره ابراهیمی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

ایشان درباره تجربه خود توضیحاتی کاملی داد که برای مردم بسیار عجیب و جالب بود! پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا آخر تماشا کنید چرا که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دانلود

تجربه مرگ واقعی است

بر اساس روایتی از امام علی (ع) مال و اولاد و اعمال برای فرد مرده مجسم می‌شود؛ هنگامی که انسان متوجه مال خود می‌شود، می‌گوید:‌ ای مال! به خدا سوگند من بر جمع تو حریص و بر انفاق تو بخیل بودم. شب و روز خود را برای به دست آوردن تو صرف کردم و چیزی از تو را از خود جدا نمی‌کردم، پس چه سود و بهره‌ای از تو به من می‌رسد؟ مال پاسخ می‌ دهد: کفن خود را از من بگیر؛ استفاده تو از من کفنی بیش نیست.

رئیس پیشین پردیس فارابی دانشگاه تهران درباهر این برنامه میگوید باید هر قسمت برنامه از موضع آیات و روایات و شریعت و کلام تحلیل شود. یعنی نیمی از برنامه گزارش فرد تجربه‌گر باشد و نیم دیگر با حضور حداقل یک کارشناس (و گاهی چند کارشناس، چون ابعاد فقهی، حدیثی، کلامی و … دارد) دقیق بررسی شود، نباید کلی‌گویی شود، باید به صورت جزئی و موبه‌مو بحث شود. حتی ممکن است کارشناس بگوید آن چیزی که شما دیدید درست نبوده یا تفسیرتان اشتباه است. این‌ها باید تحلیل و بررسی شود. چون گزارش فرد تجربه‌گر ممکن است اشتباه باشد، این اشتباه گاهی به تلقی شخصی از چیزی که دیده پیدا ارتباط می‌کند و گاهی ماحصل تفسیرهایی است که شخص از اتفاقاتی که دیده نزد خودش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا