خبر حوادث

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد ماجرای فیلم دوربین های مداربسته که توسط پلیس به اشتراک گذاشته شد به خاطره ابهامات و رفع حرف و حدیث ها در فضای مجازی که خبرساز شده است را در این صفحه دنبال کنید.

https://lordokht.ir/wp-content/uploads/2022/09/612_result-1.webp

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی

پس از حرف و حدیث های زیادی که در مورد دلیل مرگ مهسا مطرح شده بود نیروی انتظامی فیلم دوربین های مداربسته ساختمان وزرا زمانی که مهسا امینی به آنجا انتقال داده شده تا زمانی که سکته کرده را به اشتراک می گذارد تا بتواند ابهامات را رفع کند.

در این فیلم دیده می‌شود که مهسا امینی بعد از وارد شدن به سالن برگزاری کلاسهای آموزشی بر روی یکی از صندلی ها می نشیند بعد از چند دقیقه در جای خودش بلند شده و به سمت یکی از کارشناسان انتظامی درآن کلاس می رود و با او صحبت می‌کند اما تعادل خودش را از دست میدهد و به زمین می افتد ماموران نیروی انتظامی او را بلافاصله به بیمارستان کسرا تهران انتقال می دهند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ویدیو تشییع پیکر و مراسم خاکسپاری مهسا امینی در سقز

فیلم تراشیدن مو و کچل کردن آناهیتا همتی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

و بعد از معاینات پزشکان آنها نظرشان را در مورد سکته مغزی مطرح می کنند و سریع او را بستری می کنند اما گفته می‌شود که ضربان قلبم ثانیه فعال بوده و حتی کلیه های اون نیز کاملا از کار افتاده بودند و در نهایت بعد از گذشت دو روز فوت میکند.

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی

پیکر مهسا امینی پس از مرگ تحویل خانواده اش داده میشود و آن ها پیکر بی جان مهسا را از تهران به سقز منتقل کرده تا بتوانند مراسم خاکسپاری را برای او انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا