خبر جدیدخبر حوادث

فیلم کامل/ علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

فیلم کامل/ علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش،نیکا شاکرمی کیست؟ و چرا در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد در استان لرستان در شد طبق گزارشاتی که در دست سیده فیلم منتشر شده از شبکه دو خبر بیست و سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی اخباری منتشر کرده که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

فیلم کامل دوربین مدار بسته نیکا شاکرمی

فیلم کامل علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی

در این فیلم که در بخش هایی از خبر بیست و سی از شبکه دو سیما پخش می شود به پرسشهای بسیاری در مورد مرد نیکا شاکرمی پاسخ داده میشود که اون کیست؟ و چرا بعد از مرگش در روستاهای اطراف خرم آباد درست شده است شما می توانید فیلم کامل گزارش صدا و سیما را در مورد اینکه نیکا شاکرمی کیست؟ و چرا در روستای ویس آن در اطراف خرم آباد دفن شده است را که در فضای مجازی منتشر شده با ما ببینید.

بیوگرافی

نیکان شاکرمی دختر ۱۷ ساله بود که طی روزهای اخیر در شبکه های مجازی بر سر زبان ها افتاده است نیکاشاکرمی در شهریور ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز ناپدید می شود و بعد از از حدود هشت روز جسد و پیدا میشود و خبر فوت و خانواده اش داده میشود.

نیکا شاکرمی در دهم شهریور ماه ۱۳۸۴ در خرم آباد به دنیا می آید رشته نقاشی در هنرستان درس می خوانده و در منطقه انقلاب تهران زندگی می کرده است گفته می‌شود و حدود ۱۰ روز ناپدید شده است است و بعد از ۱۰روز پلیس جسد او را شناسایی کرده و حانواده‌اش را باخبر کرده و تحویل آنها می دهند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

شروین حاجی پور به قید وثیقه آزاد شد

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست) +فیلم برهنه و لخت شدن در خیابان در هلند

خانواده نیکا شاکرمی بعد از گم شدن که به کلانتری رفته و خبر مفقود شدنش را میدهند و تمام بیمارستانها بازداشتگاه‌های پلیس امنیت و هر جایی که ممکن بود را برای پیدا کردن دخترشان جستجو می کنم تا شاید بتوانند علت گم شدن اورا پیدا کنم در نهایت در هفتم مهرماه به خانواده اش داده میشه بعد از شناسایی جسد پیکر مرحوم میکا شاکرمی به روستای پدری اش یعنی ویسیان در نزدیکی خرم آباد برده میشود و با حضور خانواده و اقوام به خاک سپرده می شود.

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ +اینستاگرام

طبق گزارش دادستان مرکز استان لرستان آقای داریوش شاهوند که در گفتگوی با خبرنگاران این چنین عنوان کرد که نسل جوان و نوجوان ما نباید فریب رسانه های معاند و سازه های آنها را نسبت به آشوب ها بخورند آنها باید بدانند که این شبکه ها تنها برای حاشیه سازی و به هم زدن نظم و امنیت عمومی دست به چنین کارهایی می زنند و همه میدانند که آنها دلشان برای ایران و مردم ایران نمی سوزد.

ایشان چنین عنوان می‌کند که در حوادثی که این شبکه های معاند داخلی و خارجی از حمایت از زنان برداشته سعی دارند که جو متشنج و نا آرام برای کشور درست کنم نوجوانان و جوانان که تحت تاثیر احساسات شان قرار میگیرند بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند.پدر نیکا شاکرمی در سال ۹۲ از دنیا میرود و نیکا به همراه مادرش به تهران برای ادامه زندگی رفته اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا