خبر ورزشی

فیلم کامل قهرمانی هادی چوپان گرگ ایرانی در مستر المپیا 2022 و واکنش ها

فیلم کامل قهرمانی هادی چوپان گرگ ایرانی در مسابقات مستر المپیا 2022 و واکنش ها را ببینید.

فیلم کامل قهرمانی هادی چوپان گرگ ایرانی در مستر المپیا 2022 و

فیلم قهرمانی هادی چوپان

هادی چوپان در سال های که گذشته توانست جوایز دلاری زیادی دریافت کند و امسال نیز توانست جایزه بزرگ این رقابت ها را به دست بیاورد ۴۰۰ هزار دلار جایزه قهرمان دسته اپن مستر المپیا بوده که هادی چو به آن آن را دریافت کرده و توانسته حاصل زحمت های زیاد خود را بگیرد.در حالی به این عنوان دست پیدا کرده است که با معروف ترین و مشهور ترین و یکی از بهترین بدنسازان جهان در این دوره از مسابقات رقابت کرده است.

طبق گزارشات رسیده شده هادی چوپان توانسته با غلبه بر حریفان قدرتمند خود در دسته اپن برای نخستین بار به قهرمانی مستر المپیا ایران دست پیدا کند و این عنوان برای اولین بار است که یک ایرانی رسیده است.

فیلم کامل قهرمانی هادی چوپان گرگ ایرانی در مستر المپیا 2022 و

هادی چوپان با درخشش در المپیا و قرار گرفتن در میان بهترین های جهان لقب گرگ ایرانی را گرفته است امسال با آمادگی خوب و فوق العاده اش و نمایش بی نظیری که از خود نشان داد عنوان “ساندو” را به دست آورد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا فیلیپینی ناک اوت

هادی چوپان در سال های که گذشته توانست جوایز دلاری زیادی دریافت کند و امسال نیز توانست جایزه بزرگ این رقابت ها را به دست بیاورد ۴۰۰ هزار دلار جایزه قهرمان دسته اپن مستر المپیا بوده که هادی چو به آن آن را دریافت کرده و توانسته حاصل زحمت های زیاد خود را بگیرد.

واکنش ها

به دنبال قهرمانی علی چوپان علی کریمی که یکی از ستاره های سابق تیم فوتبال کشور بوده با منتشر کردن یک استوری در فضای مجازی و شخصی اش نسبت به قهرمان شدن هادی چوپان واکنش نشان داده و به او تبریک گفته است
علی کریمی در یک پست و استوری حمایتی و با استفاده کردن از ایموجی قلب های سبز و سفید و قرمز و خطاب به هرکول ایرانی از هشتک شرح نیز استفاده کرده است.

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور و باشگاه پرسپولیس با منتشر کردن یک پست در صفحه اینستاگرام مشهد قهرمانی هادی چوپان را به طور متفاوتی تبریک می گویند.
بازتاب بسیار گسترده ای از قهرمانی شگفت انگیز ورزشکار ایرانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا لاس وگاس در آمریکا همچنان تیتر اول شبکه های مجازی می باشد.
هادی چوپان در حالی به این عنوان دست پیدا کرده است که با معروف ترین و مشهور ترین و یکی از بهترین بدنسازان جهان در این دوره از مسابقات رقابت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا