اخبار موسیقی

فیلم کامل لحظه تصادف پوری خواننده رپ دریل حین ضبط موزیک ویدیو

تصادف پوری خواننده رپ از حوادثی بوده که باعث نگرانی هوادارانش شده است او روز گذشته در حال ضبط یک موزیک ویدیو توسط خودرو پرشیا زیر گرفته شد و از ناحیه کمر آسیب دید این خواننده جوان مازندرانی بوده و با نام هنری گاد پوری شناخته میشود

فیلم کامل لحظه تصادف پوری خواننده رپ دریل حین ضبط موزیک ویدیو

گاد پوری خواننده رپ اهل مازندران روز گذشته در حین ضبط موزیک ویدیو زیر گرفته شده و تصادف دلخراشی که نزدیک بود این خواننده جانش را از دست بدهد پوری از خواننده های رپ داخل ایران است که در مازندران زندگی میکند اهنگ های او همیشه مورد توجه قرار گرفته است و سعی میکند که بدن حاشیه کار خود را پیش ببرد.

این تصادف اتفاق خاص برای این خواننده به وجود نیاورد و خوشبختانه حالش خوب است و وضعیت جسمانی او آسیبی ندیده است.

فیلم کامل لحظه تصادف پوری خواننده رپ دریل

گاد پوری کیست

گاد پوری نام یکی از خواننده هایی می باشد که در این حوزه موفق عمل کرده است و نامش خصوصا طی سال های اخیر بسیار مطرح شده است. این مطرح شدن نام او در زمینه های مختلف به او کمک کرده است که در ادامه راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

همچنین ببینید

فیلم تصادف مهدی پاکدل و حال وخیم و درگذشت

خواننده ای که در حوزه موسیقی و در بین دوستداران و علاقه مندان به موسیقی مطرح باشد می تواند هم در این حوزه بسیار خوش بدرخشد و با موفقیت مسیر پیش روی خود را طی کند و هم در بحث درآمد بسیار موثر است.

خواننده هایی که نامشان مطرح تر باشد، آهنگ های منتشر شده آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر کسب درآمد از طریق انتشار آهنگ هایشان، از طریق برگزاری کنسرت نیز می توانند درآمد کسب کنند. برگزاری مراسم کنسرت در کسب درآمد خواننده بسیار تاثیر گذار است و درآمد های خوبی از این طریق می توان کسب کرد.

گاد پوری از ناحیه کمر آسیب دیده است

تصادف گاد پوری در حال موزیک ویدیو ضبط کردن یکی از ویدئوهایی می‌باشد که در چند روز گذشته، بازخوردهای متنوعی را کسب کرده است. گاد پوری یکی از رپرهای ایرانی است که به تازگی حواشی به همراه داشته است. طبق جدیدترین اخبار، او چند شب گذشته، در جریان فیلمبرداری موزیک ویدئوی جدیدش، دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شده است.

فیلم کامل لحظه تصادف پوری خواننده رپ دریل حین ضبط موزیک ویدیو

بیوگرافی گاد پوری

پوریا بشیری ملقب به گادپوری متولد 1374 (28 ساله) در استان گیلان به دنیا آمده و زندگی می‌کند و در حال حاضر یک آلبوم به نام پ دارد. زندگی‌نامه گادپوری فقط در یک خط خلاصه نمی‌شود، پوری در حوضه رپ فعالیت می‌کند که بسیار هم طرف‌داری‌ها دوآتشه‌ای دارد. این خواننده باهوش و درجه‌یک در حوضه رپ فعالیت بسیار زیادی دارد که قرار است به آن بپردازیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا