خبر حوادث

فیلم کامل لحظه زلزله شهر حریم سوریه که از روی زمین محو شد

زلزله های شدید پی در چی در سوریه و ترکیه باعث شد برخی ازروستاها و شهرهای مرزی این کشورها کاملا با خاک یکسان شوند و به نوعی دیگر از روی زمین محو شوند. این اتفاق دلخراش باعث شد بسیاری مردم ترکیه و سوریه جان خود را از دست بدهند و بسیاری دیگر بی خانمان شوند حالا شهر حریم سوریه با این زلزله ها ها کاملا تخریب شده و از بین رفته است و ساکنان این شهر نیز اکثرا جان خود را از دست داده اند.

لحظه زلزله شهر حریم سوریه

زنی که دستش شکسته و از ناحیه صورت زخمی شده بود، گفت: “ما مثل گهواره تکان خوردیم. 9 نفر در خانه بودیم. دو پسرم هنوز زیر آوار هستند، من منتظر آنها هستم.” آمبولانس در نزدیکی خرابه های یک بلوک هفت طبقه که در دیاربکر در جنوب شرقی ترکیه زندگی می کرد.

آژانس بلایای طبیعی ترکیه اعلام کرد که تعداد قربانیان به 1498 نفر رسیده است. بر اساس آمار دولت دمشق و سازمان ملل متحد، دست کم 716 نفر در سوریه کشته شدند.

فیلم کامل لحظه زلزله شهر حریم سوریه که از روی زمین محو شد
زلزله شهر حریم سوریه که از روی زمین محو شد

اتصال ضعیف اینترنت و جاده های آسیب دیده بین برخی از شهرهایی که بیشترین ضربه را در جنوب ترکیه دارند، خانه هایی که میلیون ها نفر در آن زندگی می کنند، مانع از تلاش ها برای ارزیابی و رسیدگی به این تاثیرات شد.

انتظار می‌رود دمای هوا در برخی مناطق در طول شب به صفر برسد و شرایط برای افرادی که زیر آوار گیر کرده‌اند یا بی‌خانمان مانده‌اند بدتر شود. روز دوشنبه پس از طوفان برفی که در آخر هفته کشور را فرا گرفت، باران بارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا