اخبار هنرمندان

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری (همسر محمد کارت) سریال یاغی،عاطی

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری (همسر محمد کارت) عاطی در سریال یاغی آبان عسکری که این روزها با نام عاطی خواهر جاوید در سریال یاغی شناخته شده همسر کارگردان میباشد ایشان با منتشر کردن فیلمی در صفحه اینستاگرام خودش با کشف حجاب کردن در واکنش به فوت مهسا امینی جنجال به پا کرده را در این صفحه مشاهده کنید.

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی به بهانه (مهسا امینی)

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری، عاطی

کشف حجاب آبان عسکری بازیگری سینما تلویزیون و تئاتر ایران که در این روزهای اخیر با بازی در نقش عاطی خوش درخشیده و بسیار معروف شده است و از ساعاتی پیش در شبکه های مجازی با کاری که کرده و کشف حجاب باعث به وجود آمدن واکنش های زیادی جنجال‌ آفرینی در خصوص کار شده است.

آبان عسکری که این روزها با نام عاطی خواهر جاوید در سریال یاغی شناخته شده است همسر کارگردان میباشد ایشان با منتشر کردن فیلمی در صفحه اینستاگرام خودش با کشف حجاب کردن در واکنش به فوت مهسا امینی جنجال به پا کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض جنجال به پا کرد

کشف حجاب خانم مریم بوبانی عکس های جنجالی (مهسا امینی)

کشف حجاب مریم ابراهیم وند اعتراض بخاطر مهسا امینی

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی به بهانه (مهسا امینی)

بیوگرافی

آبان عسکری همسر کارگردان سینما و تلویزیون ایران محمد کارت که در ساخت فیلم هایش موفق و مرتب کرده است در واکنش به مرگ مهسا امینی کشف حجاب کرده است مطمئناً هاره خانم عسگری برای خود و همسرش دردسرهای به وجود خواهد آورد او با این کار نشان داده است دیگر نمی خواهد با سینما و تلویزیون ایران همکاری کند.

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی

چون برخلاف نظر و گفته های وزیر فرهنگ و ارشاد ایران آن که فرمودند هر بازیگری که در پی حوادث اخیر و اغتشاشات به وجود آمده بعد از مرگ مهسا امینی کشف حجاب کرد باید دنبال شغل دیگری بگردند.

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی

 

آبان عسکری که در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در تهران به دنیا می آید و دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر نیز میباشد تو همسر آقای محمد کارت یکی از موفق ترین کارگردانان ایرانی می باشد.

شروع فعالیت

فعالیت های هنری از سال ۸۸ شروع کرده در ابتدا با کار تئاتر وارد عرصه هنر میشود سریال‌هایی چون سوفی و دیوانه… روزگار ..هشت و نیم دقیقه.. پرستاران حوالی پاییز و شنای پروانه نقش‌آفرینی هایی کرده است تجربه نویسندگی دارد.

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی

شنای پروانه یکی از فیلم های بود که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است و توانست ۶ سیمرغ بلورین را نصیب خودش کند.

در مورد مرگ مهسا همچنین بنده و حتی شخص رئیس‌جمهور متاثر شده و همدردی کرده‌اند ما همگی متاثر شده ایم از این اتفاق اما برخی از حرکت های بعضی هنرمندان حرکات هنجارشکنانه نیست که در مقابل با قانون این دارند که ما آن را نمی پذیریم.

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی

حالا وزیر فرهنگ و ارشاد چنین می‌گوید اگر کسی دوست دارد از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت نکند ما هیچگاه آنها را مجبور به این کار نمیکنیم آنها می‌توانند به طور آزادانه فعالیت های دیگری را انجام بدهند و بازیگرانی که کشف حجاب کردند نیز به این نتیجه رسیدنذ که نمیتوانند تابعین قوانین باشند و ما در خدمت عزیزان هستیم که به قانون و قوانین کشورمان احترام می گذارند.

بنا بر صحبت های محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد کشف حجاب که چند بازیگر ایرانی در سینمای ایران داشتن چنین فرمودند که ضمن تشکر از هنرمندان که دلسوزانه از حادثه پیش آمده برای خانم مهسا امینی ابراز تاسف کردند.

کشف حجاب‌ آبان عسکری،نقش عاطی در سریال یاغی

ایشان فرمودند ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجبور و ملزم هستیم به اطاعت از قوانین و از تمام اهالی فرهنگ و هنر نیز دفاع و حمایت خود را نشان می دهیم اما کسانی که دوست ندارند در این حوزه فعالیت داشته باشند و با ما همکاری های خودشان را ادامه دهند حق انتخاب با خود آنها میباشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا