اخبار هنرمندانخبر جدید

شیرین صمدی مجری تلویزیون فیلم کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران کیست؟

فیلم کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران شیرین صمدی مجری سابق تلویزیون را در صفحه لردخت ببینید.

فیلم کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران شیرین صمدی مجری سابق تلویزیون

کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران

کشف حجاب شیرین صمدی یکی از مجریان سابق تلویزیون در خیابان های تهران طبق گزارش هایی که به دست رسیده است فیلمی عجیب از شیرین صمدی فضای مجازی منتشر شده است که در آن شیرین صمدی به طور واضح و علنی بدون حجاب در خیابان های تهران قدم می گذارد که این امر باعث به وجود آمدن واکنش‌های زیادی از کاربران و مخاطبان فضای مجازی شده است.

در این فیلم که در شبکه های مجازی به طور فراگیر منتشر شده است شیرین صمدی که یکی از مجریان سابق در صدا و سیمای ایران که مدتها پیش از تلویزیون و کار اجرای خداحافظی کرده بود خیابان های تهران را با خیابان های تایلند به اشتباه گرفته و با لباس نامتعارف و بدون حجاب در خیابان های تهران رفت و آمد می کنند.

شیرین صمدی مجری تلویزیون فیلم کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران کیست؟

شیرین صمدی مجری و بازیگر تئاتر در آذرماه سال ۱۳۶۳ در اصفهان به دنیا می آید او مجری تلویزیون بود اما از تلویزیون و کارش خداحافظی کرد شیرین صمدی فارغ التحصیل در رشته علوم اجتماعی می باشد و کارش را با اجرا در برنامه کودک آغاز کرد همچنین برای مدت زمانی در در عرصه مستندسازی به عنوان کارگردان فعالیت می کرد.

پیشنهاد میکینیم ببینید :

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض جنجال به پا کرد

فیلم ماجرای کشف حجاب ثریا قاسمی در اعترض به مرگ مهسا امینی صحت دارد؟

فیلم کشف حجاب مریم پالیزبان بازیگر سینما و تلویزیون (لانتوری) با عکس

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی + عکس

اما در حال حاضر شیرین صمدی ممنوع الکار میباشد، شیرین صمدی به طور حرفه‌ای و جدی از سال ۷۸ وارد عرصه تئاتر میشود و حتی بر روی صحنه نقالی نیز میکرد. شاهنامه خوانی را نیز انجام داده است شیرین صمدی در دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوان به عنوان داور انتخاب شده بود و بعد از آن در سال‌های بد داوری جشنواره سازمان ملی را نیز برعهده گرفت.

فیلم کشف حجاب جنجالی در خیابان تهران شیرین صمدی مجری سابق تلویزیون

شیرین صمدی از سال ۸۳ زمانی که ۲۰ سال سن داشت تار اجرا را با شبکه اصفهان آغاز کرد و بعد از ۶ سال در سال ۸۹ توانست به شبکه یک صدا و سیمای ایران آمده و مجری ثابت این شب که بشود او در اجرای برنامه هایی مثل سیمای خانواده و قاصدک و کتابخانه صبا فعالیت می کرد.

لازم به ذکر است که گفته شود شیرین صمدی مدتی برای برنامه صبح بخیر ایران کاری که تهیه کننده آن داریوش رفیعی بود در نقش نویسنده کارهای آیتمی فعال شیرین صمدی راز موفقیت یک مجری را فقط یک چیز می داند صداقت در کلامش و با همین صداقت میتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند می گوید من تمام تلاشم را کردم که آینه تمام‌ نمای باشم زیرا مخاطب من عام است.

مصاحبه با خانم شیرین صمدی

شیرین صمدی: به دلایل غیر منطقی ممنوع التصویر شدم
شیرین صمدی بازیگر تئاتر و مجری تلویزیون که به تازگی ممنوع التصویر شده، انتشار عکس های نمایش «خواب خیس ماهی» در صفحه اینستاگرامش را دلیل این اتفاق دانست.

شیرین صمدی مجری برنامه هایی چون «صبح بخیر ایران» و «خانواده» به دلیل انتشار عکس های نمایش «خواب خیس ماهی» در صفحه اینستاگرامش ممنوع التصویر شد!

شیرین صمدی که پیش از حضور در تلویزیون بازیگر تئاتر بوده و سابقه حضورش بر روی صحنه به سالها پیش می رسد درباره دلایل ممنوع التصویر شدنش و حاشیه های آن به خبرنگار تئاتر دیباچه گفت: پس از سالها با نمایش «خواب خیس ماهی» به تئاتر بازگشته ام و مانند هر هنرمند دیگری تیزر و عکس های نمایش را در صفحه اینستاگرامم منتشر کرده ام که همین موضوع باعث شده ممنوع التصویر شوم.

خبرگزاری صبا: علی‌اکبر کریمی یکی از تهیه‌کنندگان قدیمی سیماست که مدت‌ها تهیه‌کنندگی برنامه پرقدمت «سیمای خانواده» را برعهده داشت و حالا «عصر خانواده» را در شبکه دو سیما روی آنتن می‌برد. او در ابتدا با سحر رضوی این برنامه را تولید و حالا خودش به‌تنهایی به ساخت آن مشغول است اما از آن‌جایی که شیرین صمدی دو روز پیش در گفت‌وگو با «صبا» عنوان کرد که ممنوع‌التصویر و از حضور او در برنامه «عصر خانواده» جلوگیری به عمل آمده است. کریمی به «صبا» تلفن کرد و خواست تا توضیحاتی را درباره گفت‌وگوی صمدی با «صبا» بدهد و در اظهاراتی که صمدی داشته اصلاحاتی را وارد کند. او در ابتدا از همکاری و تعامل مثبت با صمدی گفت و عنوان کرد: سال‌ها تهیه‌کننده برنامه سیمای خانواده بودم و صمدی را از برنامه صبحگاهی به سیمای خانواده آوردم. او مجری بسیار خوبی است، باسواد است و هرروز مطالعه دارد.

چطور به این کشف رسیدید که می توانید مجری باشید؟
به نوعی سرنوشت مرا به اینجا کشاند. من کارم را از سال ۹۱ با ورود به شبکه یک سیما شروع کردم از برنامه صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی کریمی. هم مجری بودم و هم آیتمی داشتیم به نام کتابخانه صبا که تبدیل به یک طرح ملی شد. برنامه ای که خیلی دوستش داشتم. یک اتفاق ساده و صادقانه بود و فرصت خوبی بود تا با فرهنگ ها و گویش های مختلف آشنا شوم. شعار خوبی هم داشتیم: هیچ کجای ایران بی کتاب نباشد. این برنامه تا سال ۹۲ ادامه داشت و بعد از آن به دلایلی متوقف شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا