اخبار هنرمندانخبر جدیدخبر فضای مجازی

فیلم/ کشف حجاب پانته آ بهرام و بازداشت و شکنجه و صورت کتک خورده

راز صورت کتک خورده و زخمی پانته آ بهرام آشکار شد از زبان خودش و یا همدردی با زنان می باشد،کشف حجاب و عجیب و غریب پانته آ بهرام که با یک صورت کتک خورده ظاهر شده را در این صفحه دنبال کنید.

فیلم / کشف حجاب پانته آ بهرام و راز صورت زخمی و کتک خورده

فیلم کشف حجاب پانته آ بهرام

تعبیر عکس صفحه پروفایل اینستاگرام خانم پانته آ بهرام بدون هیچ گونه توضیحی تصویری از خود که به صورت کتک خورده و کشف حجاب شده در صفحه پروفایل اینستاگرامش گذاشته است باعث تعجب بسیاری از کاربران در فضای مجازی شده است اما همچنان دلیل این کار خانم پانته آ بهرام مشخص نیست که چرا تصویر از یک صورت آسیب دیده از خودش در صفحه اینستاگرامش بدون حجاب منتشر کرده است.

تهیه کننده سینما حسین لامعی، با منتشر کردن یک استوری دست به قلم شد و نوشت که شخص پانته آ بهرام به یکی از دوستانش توضحیح می دهد که شکنجه و بازذاشتی اتفاق نیفتاده و این عکس را برای زنان ایرانی جهت همدردی گذاشته بودم.

فیلم / کشف حجاب پانته آ بهرام و راز صورت زخمی و کتک خورده

بیوگرافی

خانم پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان می باشد ایشان در ۱۳ اسفندماه سال ۴۸ در تهران به دنیا می آید. در رشته بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما تحصیلاتش را گذرانده است و در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار کارش را با تئاتر شروع کرده است.

فیلم / کشف حجاب پانته آ بهرام و راز صورت زخمی و کتک خورده

یکی از طرفداران تیم استقلال می باشد از سال ۶۷ زمانی که ۱۸ ساله بوده اند و زیر نظر خانم گلاب آدینه در مدرسه هنر و ادبیات در رشته ادبیات نمایشی وارد دانشگاه آزاد می شوند. او در سال ۶۶ زمانی که ۱۶ سال داشته کارش را با تئاتر شروع کرده و بر روی صحنه رفته است.

شروع فعالیت

بعد از آن در فصل سوم سریال آینه کاری که کارگردانش غلامحسین لطفی بود به جلوی دوربین می‌رود به صورت حرفه ای با نمایش آتقی در شهر خیال در سال ۶۹ در صحنه تئاتر حضور و عمل می آورد و با بازی در فیلم زشت و زیبا در سال ۷۵ وارد دنیای سینما میشود.

همچنین ببینید : فیلم اعتراضی و جنجالی کشف حجاب بهار ارجمند بازیگر حمایت از اغتشاشات

در مورد علاقه اش به فوتبال چنین می گوید مثلا در بازی ایران و استرالیا حالتی داشتم شبیه به سکته کردن و به خاطر هیجان زیادی که برای دیدن این مسابقه داشتم راهی بیمارستان شدم.در میان تیم های لیگ برتر طرفدار استقلال می‌باشند و همیشه نتیجه بازی های تیم استقلال پیگیری می کنم.

فیلم / کشف حجاب پانته آ بهرام و راز صورت زخمی و کتک خورده
پانته آ بهرام  سال‌های گذشته ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج فرزند پسر می باشد مدتی از سیامک احصایی که یکی از بازیگران کشورمان می باشد که به عنوان همسر خانم پانته آ بهرام نام برده می‌شد که این یک شایعه بود و صحت نداشت.

ایشان در مورد  امر بازیگری به انوشیروان ارجمند اشاره می‌کند و می‌گوید که یکی از مهمترین و بهترین مشوق های من در عرصه بازیگری بوده است و همیشه کارهای مرا و نحوه کار مرا دوست داشت در مورد مرگ هنرمندان چنین می گوید من به مردم و هنرمندان اعتقادی ندارم و آنها همیشه در قلب منی
در قلب هایمان زنده هستند.

همچنین ببینید : بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و رادیو فرزندان و همسر +  ضد انقلاب شدن

پانته آ بهرام در فیلم سینمایی هامون که یکی کارهای داریوش مهرجویی بود، در یک نقش کوتاه حضور داشت که به عنوان یکی از نقشایی که توسط استادم خانم گلاب آدینه به من پیشنهاد شد افای نقش می کند. شاید کسی نتواند باور کند برای یک رد شدن کوتاه از جلوی دوربین فیلمبرداری ۱۲ ساعت زمان صرف شد.

اظهار نظر در مورد تئاتر

ایشان در مورد تئاتر چه می گویند که من در تئاتر احساس راحتی و آسودگی بیشتری دارم به نظر من حضور در صحنه تئاتر برای خیلی راحت تر است و بر روی تماشای تئاتری بسیار تعصب دارم.

به نظر من آدم هایی که به چیزی اعتقاد ندارند و نمی توان آنها را به چیزی مصداق داد و بسیار ترسناک هستند و من این دوستی با اینگونه افراد ندارم  یکی از خط قرمزهای زندگی من می باشند.

پانته آ بهرام در سال ۹۷ به عنوان یکی از داوران در برنامه خندوانه که در تابستان ۹۷ منتشر شد. حضور داشتند با اینکه پانته آ بهرام حضور و تجربه زیادی در کارهای کمدی و طنز ندارد اما توانست از پس این کار برآید و موفق ظاهر شود.

رد کردن پیشنهاد مهران مدیری

رد کردن پیشنهاد مهران مدیری توسط پانته آ بهرام مصاحبه پانته آ بهرام درباره علت بازی نکردن در قسمت پایانی سریال دلدادگان

زندگی شخصی پانته‌ آ بهرام اتفاقات و نکات جالبی دارد . به بهانه حضور پانته‌ آ بهرام در خندوانه و سریال زیبای دلدادگان با زیر و بم زندگی این بازیگر بیشتر آشنا می شوید. از ماجرای ازدواج و طلاق تا رد کردن پیشنهاد مهران مدیری.

پانته‌ آ بهرام این روزها با سریال دلدادگانِ منوچهر هادی و حضور در خندوانه به عنوان مربی استنداپ کمدین روزهای پرکاری را در تلویزیون سپری می کند. این بازیگر ۴۹ ساله که از ۱۸ سالگی کار حرفه ای را آغاز کرده همیشه از بازیگران کم حاشیه و بسیار خوب سینما و نلویزیون بوده است. در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور مروری بر زندگی شخصی و حرفه ای پانته‌ آ بهرام داریم. از ازدواج و طلاق تا رد کردن پیشنهاد مهران مدیری.

مصاحبه در مورد سریال «دلدادگان»

بازیگر سریال «دلدادگان» گفت: به احترام مردم و خود سریال حاضر به همکاری با مجموعه «دلدادگان» برای قسمت پایانی بودم اما دوستان خودشان نخواستند و این درحالی‌ست که از این مجموعه، طلبکار هستم.

ایرنا: پانته‌آ بهرام درباره حواشی پیش آمده برای قسمت پایانی سریال دلدادگان، اظهار داشت:

پیش از اینکه توضیحی درباره این موضوع بدهم اعلام کنم خوشحالم از اینکه سریال اینقدر پُربیننده شد و مردم به آن علاقه‌مند شدند که اتفاقات قسمت پایانی را هم به این شدت دنبال کردند.

پانته آبهرام با اشاره به اینکه باید به عوامل سازنده فیلم به دلیل جذب این همه مخاطب تبریک گفت، افزود:

پس از پخش قسمت پایانی، من در صفحه اینستاگرام خودم پیام یک خطی با این مضمون که «بدقولی صدا و سیما، # مسائل مالی» منتشر کردم و هیچ توضیحی درباره سانسور و این مسائل مطرح نکردم.

پانته آ بهرام بازیگر سریال دلدادگان ادامه داد: متاسفانه بعد از انتشار این پست، بحث سانسور سریال در شبکه‌های مجازی به نقل از من منتشر شد.

که درواقع اصل ماجرا برداشت اشتباه کاربران فضای مجازی بود، در ادامه نیز برخی به این اشتباه در صفحه‌های مجازی خود دامن زدند و با استفاده از کلمه سانسور، مساله حاشیه‌ای و جنجالی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا