خبر جدید

کیان پیرفلک کیست و فیلم ماجرا کشته شدن و مرگ در ایذه ببینید+ اینستاگرام

کیان پیرفلک کیست فیلم و ماجرا کشته شدن و مرگ از زبان دایی در ایذه اهواز را ببینید.

کیان پیرفلک کیست فیلم و ماجرا کشته شدن و مرگ از زبان دایی در ایذه اهواز

کیان پیرملک کیست

کیان پسر 9 ساله اهل ایده اهواز می باشد که در حمله تروربستی در ایذه که همراه پدرش بود جان خود را از دست می دهد.کیان پیرفلک پسر 9 ساله اهل ایذه  و مصاحبه دایی و پدر و مادر درباره فوت فرزندشان توضحیح می دهند.

کیان پیرفلک پسر ۹ ساله بود که در 26 آبان 1402 شب گذشته در حمله خونین تروریستی در ایذه جانش را از دست می دهد.کیان پسر ۹ ساله مورد اصابت چندین گلوله در حمله تروریستی قرار کرده و فوت کرد.در تاریخ  26 آبان 1402 دو راکب موتور سیکلت شروع  به تیراندازی در نقطه کور به سوی پلیس و نیروهای امنیتی مردم و کردند که متاسفانه منجر به شهادت از هموطنانمان بی گناه  از جمله کیان پیرفلک پسر9 ساله شد.کیان پسر ۹ ساله تنها کودک بی گناهی شهید شده در این حمله تروریستی خونین بوده است.

 

ماجرای کشته شدن

شب گذشته دو موتور سیکلت شروع به تیراندازی دریک نقطه کور به طرف مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی میکنند که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی  از جمله کیان پیرفلک شد.کیان پیرفلک تنها کودک شهید شده  ۹ ساله می باشد که در این حمله تروریستی جان خود را از دست می دهد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل لحظه خونین و وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی

آرتین سرایداران و ماجرای قتل در حرم شاهچراغ : برادر و پدر و مادرش + فیلم

ماجرای کشته شدن شب گذشته در تاریخ 25 آبان ماه 1401 در حالی که خیابان های شهرستان ایذه شاهد تجمع هایی اعتراضی بود. دو راکب موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بودند شروع  به تیراندازی به سوی پلیس و نیروهای امنیتی کردند که چندین گلوله به مردم اصابت کرد و تعدادی از کشته شده ها نیروهای پلیس و امنیتی بوده و بعضی دیگر از مردم عادی بودند.متاسفانه در این حادثه هفت نفر از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند و کیان پیرفلک پسر 9ساله یکی از این افراد بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا