اخبار سینما

لسلی جردن کیست؟ علت فوت و درگذشت بازیگر هالیوود سینما آمریکایی+ عکس

لسلی جردن بازیگر کیست؟ علت فوت و درگذشت بازیگر آمریکایی لسلی بازیگر آمریکایی بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست می دهد را در صفحه لردخت ببینید.

لسلی جردن کیست؟ علت فوت و درگذشت

لسلی جردن بازیگر کیست

لسلی جردن در سانحه رانندگی جانش را از دست میدهد طبق گزارشهای رسیده شده از برخی خبرگزاری ها به نقل از لس آنجلس تایمز یکی از بازیگران محبوب قبل از از اینکه ماشینش دچار برخورد شود به کنار ساختمان در هالیوود به احتمال زیاد دچار یک حالت تهوع ژان ۳۰ پزشکی شده است.

لسلی جردن کیست؟ علت فوت و درگذشت

لسلی جردن که به خاطر نقش آفرینی در فیلم داستان ترسناک آمریکایی و همچنین برنده شدن جایزه امی برای سریال ویل و گریس بسیار شناخته شده بود در ۶۵ سالگی با شروع همه گیری ویروس کرونا با منتشر کردن فیلم های روزانه در اینستاگرام یک بار دیگر توانست شهرت به دست آورد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری امین تاریخ + تصاویر

منوچهر صادق پور بازیگر قدیمی سینما درگذشت + بیوگرافی و همسر

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

بیوگرافی نعمت‌ الله ستوده نوازنده نی و سه تار + علت درگذشت و فوت

برخی از آثار و کارهای این بازیگر پیشکسوت و قدیمی را با هم مشاهده می کنیم، بچه های باحال ،کمک،زندگی مخفی نوجوان آمریکایی،کت صدام کن،داستان زندگی هوپ،کدبانوهای وامانده،ریبا،نخل های پنهان،مانک،بابای امریکایی،بتی بی ریخته،بوستون لیگال.

لسلی جردن کیست؟ علت فوت و درگذشت

به خاطر بازی کردن در نمایش به نام “برادر پسر” نقش آفرینی در نقش” ارل” تشویق و تحسین منتقدان قرار می گیرد که بعد از مدت و در سال ۲۰۰۹ میلادی یک فیلم کمدی و رمانتیک با همین نام ساخته می شود.

لسلی جردن کیست؟ علت فوت و درگذشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا