خبر جدید

ماجرای لگد زدن استاد معارف به کمر دانشجوی دختر بد و بی حجاب در دانشگاه

داستان لگد زدن استاد معارف در دانشگاه به کمر دانشجوی دختر که بی حجاب بود چه بوده است.

ماجرای لگد زدن استاد معارف به کمر دانشجوی دختر بی‌ حجاب

 لگد زدن استاد معارف به کمر دانشجوی دختر

داستان در فضای مجازی مطرح شده و مورد توجه رسانه های ضد انقلاب قرار گرفته است که در آن استاد معارف با لگد زدن به کمر دانشجوی دختر بی حجاب باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شده است.برخی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی با برپا کردن کمپین علیه استاد معارف خود مدعی شدند که این استاد با یکی از دانشجویان رابطه داشته است.

ماجرای لگد زدن استاد معارف به کمر دانشجوی دختر بی‌ حجاب
داستان از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی آغاز میشود کلاسی که با اساتید و دانش آموزانی که در میان دانش آموزان دختر بدون حجابی وارد کلاس شده و گفته شده که دانش آموز به تذکرات معلم مشهد توجه نکرده برای بیرون رفتن از کلاس اما جریان واقعی چه می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

یحیی گل محمدی توهین به لباس روحانیت و عمامه پراکنی

ماجرا مدرسه برقعی قم کتک و درگیری یک روحانی با دانش آموزان

علت  آتش سوزی دانشگاه صنعتی اصفهان چیست

عکس دانشجویان دختر در دانشگاه شریف کشف حجاب

روز شنبه بیست و یکم آذر ۱۴۰۱ در کلاس یکی از استادان گروه آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر در ساختمان پسرانه ابوریحان برقرار شد.یکی از دانش‌آموزان دختر با تذکر معلمش کلاس را ترک می‌کند اما این موضوع در همین جا به پایان نمیرسد اتفاقات دیگری را به دنبال داشته است.

حالا واکنش روابط عمومی دانشگاه به این موضوع چه بوده است.

ضمن پیگیری های لازم از سوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در مورد این موضوع و همچنین آقای عباس علی جنتی زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در مصاحبه و گفتگوی با ایسنا اینگونه می گوید:با توجه به اینکه ما شاهد دروغگویی بعضی از اشخاص مغرض درباره این موضوع هستیم او می‌گوید حادثه در روز بیست و یکم آذرماه در کلاس یکی از اساتید اداره آموزش و پرورش که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان ابوریحان برگزار شده است رخ می دهد.

آقای جنتی زاده با اشاره به اینکه کلاسهای آموزشی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت جداگانه برگزار می شود می گویند.این کلاس برای دانشجویان ورودی امسال برگزار شده بود که یکی از دانش آموزان دختر بدون اجازه گرفتن از استاد وارد کلاس میشود و استاد از او میخواهد که کلاس را ترک کند او به زور وارد کلاس می شود و بعد از آن کلاس را ترک میکند.

او به این نکته نیز اشاره می‌کند که پس از خروج دانش آموز از کلاس دانش آموزان پسر یکی از دانش آموزان دختر بدون حجاب وارد همان کلاس میشود و هرچه معلم به او تذکر می دهد که کلاس را ترک کند او هیچ توجهی نمی کند و معلم در نهایت مجبور می شود او را بیرون کند.

آقای جنتی زاده در ادامه گفتگویش می‌گوید اما با تاسف باید گفت برخی از دانشجویان با نیت های مشهور ترکی که بر علیه استاد آموزش و پرورش به راه انداخته بودن ادعا کردند که این استاد با دانشجو تماس فیزیکی داشته است این در حالی میباشد که دختر از استادش معذرت خواهی کرده و این خبرها را تکذیب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا