خبر حوادث

ماجرای تجاوز به دختر چابهار 15 ساله چیست؟ + جزئیات

ماجرای تجاوز به دختر چابهاری 15 ساله چیست؟ و جزئیات داستان تجاوز به این دختر ۱۵ ساله چابهاری چیز جزئیات و اخبار دقیق آن را در این صفحه مشاهده فرمایید.

ماجرای تجاوز به دختر چابهاری 15 ساله چیست؟ + جزئیات

ماجرای تجاوز به دختر چابهاری 15 ساله

تجاوز به دختر ۱۵ ساله چابهاری که از برخی از رسانه های معاند کشور منتشر شده است را که گفته میشود در یکی از خیابان های چابهار معترضین و آشوبگران یک ساختمان دولتی را آتش میزنند.

ماجرای تجاوز به دختر چابهاری 15 ساله چیست؟ + جزئیات

همچنین گفته شده که یک خانم محجبه در این اعتراضات حضور داشته است تعرض شده است این فیلم که باعث به وجود آمدن جنجال زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است مورد بررسی قرار می گیرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

(فیلم) پیام عادل فردوسی پور درمورد اعتراضات اخیر + مهسا امینی

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

واکنش محمد اصفهانی به وقایع اخیر کشور + مهسا امینی

اخبار که از تجاوز به دختر ۱۵ ساله چابهاری به صورت پخش شده بود از سمت امام جمعه راسک سگ تعرض به این دختر تایید شده و این ماجرا محکوم گردیده است.

عبدالغفار نقشبندی امام جمعه موقت راسک که در استان سیستان و بلوچستان می باشد با بیانیه ای که در آن ضمن محکوم کردن تجاوز به دختر ۱۵ ساله خواستار این شد که با عوامل این موضوع به طور قاطع مراجع قضایی برخورد کنند.

همچنین ببینید :

التماس عاجزانه و گریه زهره حمیدی به آقای رئیسی بخاطر مهسا امینی

امام جمعه راسک این حرکت را اسفناک خوانده و جرمی نابخشودنی اعلام می کند مراجع قضایی خواستار پیگیری هر چه سریعتر این موضوع شده است گفته می‌شود این که اعتراض کنندگان باعث تعرض به این دختر شده اند و هنوز مشخص نیست و در حد یک شایعه و یا شک و حرف و حدیث می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا