خبر جدیدخبرهای ایران

ماجرای توهین محمدحسین رحمانی به مهسا امینی واقعیت دارد؟

ماجرای توهین محمدحسین رحمانی به مهسا امینی واقعیت دارد؟ داستان توهین محمد حسین رحماندوست به مهسا امینی چه بوده که در فضای مجازی منتشر شده را در این صفحه دنبال کنید.

بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استاد دانشگاه نیشابور کیست؟

ماجرای توهین محمدحسین رحمانی

محمد حسین رحمانی استادیار دانشگاه نیشابور واکنش در فضای مجازی منتشر شده توییتی به نام محمد حسین رحمانی دوست که در آن از حرف های بسیار زشتی که به مهسا امینی و سوگواران اون ثبت داده شده است استفاده شده است.

توییت جعلی و کذب

((در این توییت نوشته شده که ولایت چرا باید در مورد رحمت قرار گیرند به امید دستگیری آنها و ارسال شان پیش مقتداشان امروز اسمش بر بان تمام مردان نامحرم دنیا جاریست و عکسش در دستان آنها برای خود ارضایی. لبیک یا امام عصر خامنه کبیر))

اینطوری بازتاب بسیار گسترده ای در فضای مجازی داشته است اما لازم است که بگوییم نمیتوانیم به صحت و سقم اکانت توییتر که متن را انتشار داده است اعتماد کنیم برای اینکه در فضای مجازی هر کسی می تواند با مشخصات دیگران اخباری را منتشر کند و برای بدنام کردن افراد سرشناس بعضی ها از این اقدامات انجام میدهند.

بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استاد دانشگاه نیشابور کیست؟

اطلاعیه از دانشگاه نیشابور خصوص توییت ارسالی

بسم الله الرحمن الرحیم به دنبال منتشر شدن مطالب کذب در خصوص وقایع اخیر توسط فرد یا افرادی در فضای مجازی( اینستاگرام توییتر و غیره) به وسیله اکانت های جعلی منتسب به دکتر محمد حسین رحمانی دوست ریاست دانشگاه نیشابور بدین وسیله اعلام می گردد نشر این گونه مطالب در صفحات مجازی صرفاً در راستای تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت های افراد می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم و عکس دستگیری دو تن از لیدر های اغتشاشات اخیر

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

بدین وسیله به استحضار می رساند بنده محمد حسین رحمانی دوست پیش از این هیچ گونه اکانت حساب کاربری و هیچ فعالیتی در اینستاگرام توییتر و غیره نداشته است در راستای شفاف سازی و جلوگیری از نشر اکاذیب از ظهر روز دوشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۱ حساب کاربری و اکانت ایشان در اینستاگرام و توییتر ایجاد شده است.

مراتب سوءاستفاده و جعل از هویت ریاست دانشگاه و درج مطالب کذب منتسب به ایشان به وسیله مراجع قضایی و قانونی و دستگاه‌های امنیتی مورد پیگیری و برخورد با خاطیان قرار گرفته است.

لذا از همه دانشگاهیان از جمله دانشجویان محترم و اساتید گرامی کارکنان معزر و هم وطنان گرامی درخواست می شود ضمن حفظ آرامش و دقت نظر و هوشیاری کامل که در فضای مجازی و رسانه ای برای اطلاع از مطالب واقعی پیش از هرگونه اظهار نظری از صحت مطالب منتشر شده و هویت انتشار دهندگان اطمینان و یقین حاصل نمایند انتشار و اطلاع رسانی اخبار و هرگونه فعالیت مسئولان دانشگاه نیشابور فقط از طریق مراجع رسمی دانشگاه صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا