خبر ورزشی

ماجرای شماره تلفن مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در شبکه خبر چیست

حرکت عجیب و غریب بر علیه یکی از ستاره های تیم پرسپولیس پخش شدن شماره تلفن مهدی ترابی در فضای مجازی در بین کاربران تبدیل به یه خبر داغ شده است.

ماجرای شماره تلفن مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در شبکه خبر چیست

مهدی ترابی

طبق گزارش هایی که به دست ما رسیده است یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس به نام مهدی ترابی به جز اینکه از لحاظ فنی افت کرده است با مشکل عجیب و غریبی روبرو شده است.در یک اقدام نه چندان جالب شماره تلفن مهدی ترابی در فضای مجازی منتشر شده که باعث به وجود آمدن مشکلات مزاحمت ها و اتفاقات عجیبی برای او شده است بعضی از طرفداران فوتبال به خصوص طرفداران تیم پرسپولیس به حرکات و رفتارهای این روز های مهدی ترابی انتقاد کرده‌اند.

ماجرای شماره تلفن مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در شبکه خبر چیست
مهدی ترابی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش می باشد. نوزدهم شهریور سال ۷۳ در اشتهارد در یک خانواده مذهبی به دنیا می آید پدر مهر ترابی اهل فرهنگ و مادر خانه دار می باشد در پست هافبک دفاعی با شماره۱۶درتیم ملی بازی میکند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش علی دایی در اقدام ملی پوشان تیم ساحلی جنجال به پا کرد+ عکسمسابقات جهانی والیبال نشسته مردان ایران توانست آمریکا را شکست دهد

مهدی ترابی فعالیتش را در زمینه ورزش فوتبال با تیم نوجوانان سایپا شروع کرده است و توسط مجتبی تقوی در سال ۲۰۱۲ به تیم اصلی سایپا آورده می شود او در اولین بازی که در لیگ برتر در فصل ۹۲ تا ۹۳ در مقابل تیم مس کرمان انجام شد به عنوان بازیکن جایگزین به زمین رفت.
مهدی ترابی در در سال ۹۷ و در روز دهم تیرماه با بستن قراردادی به تیم پرسپولیس منتقل می شود
مهدی ترابی به وسیله وینگادا به تیم ملی امید ایران دعوت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا