خبر جدید

ماجرای مرگ کاروان قادر شکری از زبان پدرش

پدر کاروان قادر شکری به مرگ فرزندش واکنش نشان داد و به صحبت درباره نحوه مرگ او پرداخت.

در ۲۹ آبان سال ۱۴۰۱ پسر ۱۶ ساله ای اهل پیرانشهر با نام کاروان قادرشکری در استان آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد.

ماجرای مرگ کاروان قادری نوجوان ۱۶ پیرانشهر کیست

کاروان قادر شکری پسر ۱۶ ساله اهل پیرانشهر

بعد از به خاک سپردن نوجوان که در درگیری‌ها  صورت گرفت در زمانی که جنازه کاروان قادرشکری به خانواده آنها در بیمارستان تحویل داده شد تصاویری از مادر او که سرش را بر روی پیکر فرزندش گذاشته بود در فضای مجازی منتشر شد.

تصاویری از گریه کردن مادر این نوجوان بر روی جسدش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش های زیادی رو به رو شد.

ماجرای مرگ کاروان قادر شکری نوجوان ۱۶ پیرانشهر کیست

خبرگزاری تسنیم درخصوص خبر کشته شدن این نوجوان اعلام کرد: «برخی اتفاقات و اقدامات مشکوک از سوی عده‌ای با پوشش غیرمعمول موجب شد تا حاضران به منظور همدردی با خانواده متوفی به همراهی با آن‌ها بپردازنددر این جمع، شعار‌های ساختارشکنانه داده شد تا اینکه پس از پایان خاکسپاری حاضران به سوی شهر و معابر اطراف حرکت کردند. جمعیت زیادی از مردم در جاده‌های پیرانشهر حضور داشتند و حتی اقدام به بستن جاده‌ها و سنگربندی در آن کرده‌اند.»

برخی خبرگزاری‌ها نیز در مورد اعتراضات و تجمعاتی که در بعضی شهر‌های این استان شده، اعلام کردند: «علاوه بر مهاباد، شهر‌های پیرانشهر و جوانرود نیز روز‌های ناآرامی را تجربه کردند. اخبار رسیده نشان می‌دهد پس از کشته شدن نوجوانی به نام کاروان قادرشکری، تجمعات مردم بسیار ملتهب شده و به درگیری با نیرو‌های نظامی و امنیتی منجر شده است.

خبرگزاری ایرنا نیز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «هفته گذشته تعدادی از افراد اقدام به تجمع در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این تجمعات به پس از اذان مغرب کشیده شد و درگیری بالا گرفت به‌طوری که شاهد حمله برخی افراد به اماکن دولتی و به آتش کشیده شدن ۲ واحد مسکونی در بلوک‌های سازمانی دولتی بودیم. با توسعه تجمعات و افزایش درگیری ۳ نفر از معترضان به طرز مشکوکی کشته شدند.».

اما روایت‌ها هر چه هست، مهم این است که برخی از افراد در این میان کشته شدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حمیدرضا روحی کیست  و فیلم کشته شدن و اینستاگرام

مرگ بهاءالدین ویسی نوجوان ۱۶ساله و عرفان کاکایی معلم ورزش

پدر کاروان قادری در مراسم تدفین و خاکسپاری پسرش می گوید من پدر شهید هستم و از همه برادران و خواهرانم که در مجلس حاضر شدند تشکر می کنم این قهرمان زیبا وقتی به دنیا آمد به خاطر و یاد کاروان شهیدان کردستان نامش را کاروان گذاشتم و حالا او را نیز تقدیم به کاروان شهیدان کرده ام.

منابع محلی نیز عنوان کردند: «آغاز تجمعات وسیع مربوط به کشته شدن دو نفر از شهروندان در این استان بوده که شعار‌های تند حاضران در مراسم خاکسپاری به درگیری انجامیده که درنهایت درگیری گسترده شده است.» همچنین خبرگزاری فارس به نقل از مقامات امنیتی نوشت: «دو نفر از شهروندان استان آذربایجان غربی با تیر کلاشنیکف کشته شده‌اند و در درگیری‌های جوانرود، نیرو‌های امنیتی از سلاح جنگی استفاده نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا