خبر جدید

ماجرای واگعیه یا کیکه چیست +کلیپ اصلی

داستان واگعیه یا کیکه چه می‌باشد؟

واگعیه یا کیکه یک چالش توسط یک بلاگر آذری بوده که در آن عکس‌هایی از اشیا را نشان میدهد و با لهجه آذری میگوید این واگعیه یا کیکه! برخی از این اشیاء واقعی بوده اما برخی کیک هستند که به صورت شیء درست شده اند و بعد از اینکه با چاقو برش میخورند مشخص میشود که چیست.

لهجه این پسر بچه در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته و با آن شوخی میکنند.

کلیپ اصلی واگعیه یا کیکه

کیک‌های این مسابقه به آن اندازه واقعی می‌باشند که نمی‌توان تشخیص داد که آنان واقعی هستند یا کیک.

در ایام گذشته، فیلم‌های یک پسر نوجوان ایرانی با واگعیه یا کیکه در فضای مجازی انتشار گردیده است. این پسر نوجوان که با آیدی Amir_pivaدر یوتیوب مشغول به کار می‌باشد، در این فیلم‌ها عکس‌هایی از اشیا یا پدیده‌هایی را که گویا واقعی می‌باشند را نشان می‌دهد و از مخاطبین سوال می‌کند که آیا این عکس‌ها واگعیه می‌باشند یا کیک.

ماجرای واگعیه یا کیکه چیست +کلیپ اصلی

تلفظ با نمک و لهجه خاص این پسر نوجوان، سبب شده که فیلم‌های ایشان خیلی جذاب و سرگرم کننده باشند. به خاطر همین، این فیلم‌ها در مدت کوتاه، میلیون‌ها مرتبه دنبال شده است و سبب مطرح شدن این پسر بچه گردیده است.

در یکی از فیلم‌های این پسر نوجوان، عکس یک سیب را نشان می‌دهد و سوال می‌کند: واگعیه یا کیک است.
پس از آن با ضربه زدن به آن نشان می دهد که آن عکس یک کیکه.
در فیلم بعدی ایشان، عکس یک تخته سنگ را نشان می‌دهد و سوال می‌کند: واگعیه است یا کیکه؟ پس از آن، با یک ضربه به عکس نشان می‌دهد که آن هم یک کیک می‌باشد.

همچنین ببینید:

یاسین یاکوزا کیست و چگونه دستگیر شد؟ +عکس واقعی

این پسر نوجوان در فیلم‌هایش، از استعدادهای خود در تولید کیک‌های واقع گرانه بهره‌مند می‌شود. کیک‌های این پسر آنقدر واقعی می‌باشند که نمی‌توانیم تشخیص بدهیم که آنان واقعی است یا کیک.

محبوب شدن فیلم‌های این پسر نوجوان، نمایانگر این می‌باشد که چالش واقعی یا کیکه در کشور ایران هم هواداران بسیاری دارد. این مسابقه، یک مسابقه سرگرم کننده و حیرت انگیز می‌باشد، که به مخاطبین کمک می‌کند تا استعدادهای خود را در تشخیص واقعی بودن از غیر واقعی را تقویت نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا