خبر حوادث

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

داریوش مهرجویی کارگردان سینما و تلویزیون و همسرش وحیده محمدی فر به صورت هولناکی در ویلای خود کشته شد به قتل رسید.

ایشان درکنار همسر خود که در ویلا در مشکین دشت حضور داشتند به واسطه افراد ناشناس کشته شدند.

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی

بر اساس گزارشات قاتلان این چهره دست و پای داریوش مهرجویی و همسر او را شکسته و پس از آن با ضربه‌های چاقو آنان را کشته‌اند.

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

اخبار در رابطه با اینکه آنان سر بریده شدند در شبکه‌های اجتماعی انتشار گردیده است و بعضی از رسانه‌های کشور ایران آن را تایید نمودند.

طی گزارشی، ریاست کل دادگستری استان البرز دختر زنده یاد داریوش مهرجویی در ساعت ده و نیم شب به منزل پدر خود آمده و زنگ آنها را زده، ولی در حالی که نیم ساعت پیش داریوش مهرجویی به دختر خود زنگ زده و او را دعوت نموده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی داریوش مهرجویی کارگردان و همسرش +آلبوم عکس

خودکشی هانیه توسلی غوغا کرد + فیلم

روایت قتل از زبان دخترش

مونا دختر داریوش با به همراه داشتن کلید به منزل ورود می‌کند وبا یک صحنه هولناک مواجه می‌شود. والدین وی غرق در خون نشسته وبه قتل رسیدند.

بیان می‌شود که همسر داریوش مهرجویی به شدت با ضربه‌های چاقویی که به وی وارد شده و سر او به یک پوست بند بوده است.

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

این در حالی می‌باشد که همسر داریوش مهرجویی چند شب پیش اخباری در فضای مجازی انتشار نموده بود و افزوده بود که به واسطه اشخاص غریبه تهدید به قتل شده و مثل اینکه چند مرتبه سارقین برای سرقت به ویلای آنان رفته اند.

زمانی که آن دو یا چند شخص ناشناس به منزل وارد شده‌اند، آن دستمال پارچه‌ای، مانند همیشه دور مچ دست داریوش مهرجویی بوده است. نخستین شاهد های جسد غرق در خون او نیز آن دستمال را مشاهده کرده‌اند.

بعد از آن دست و پای بسته نشده، به همان صورت که ردی از بستن دست و پای همسر او نبوده، آن دو یا چند شخص ناشناس دست و پای هر آقای مهرجویی و همسرش را شکسته اند ، به خاطر اینکه بالای سر پیکر آنان بودند سر همسر او تنها به یک پوست بند بوده و اینکه گلوی آقای داریوش مهرجویی نیز بریده شده، ولی نه مانند همسر خود، گویا که کینه ناشناسان با همسر او بیشتر بوده است.

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

ولی سر مهرجویی نیز از پشت با یک جسم سختی کوبیده و کاملا له شده. این دقیق‌ترین بیانات از حادثه‌ای که نخستین شاهدان بعد از نیروهای آمبولانس برای ما گفتند و شب گذشته این حادثه در خانه داریوش مهرجویی، یکی از کارگردانان و نویسندگان معروف ایرانی رخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا