خبر حوادث

ماجرای کامل قتل پارسا پسر 17 ساله تبریزی توسط پدرش

جزئیات قتل پارسا پسر 17 ساله تبریزی توسط پدرش

پارسا پسر 17 ساله که گفته میشود ترنس بوده است چند روز پیش در تبریز به دست پدرش به قتل میرسد پدرش میگوید که علت قتل فرزندش آرایش زنانه و رابطه غیراخلاقی با همجنس خود بوده است و به همین دلیل تصمیم گرفته که او را به قتل برساند.

در نهایت این پدر پارسا را به بهانه بستری شدن در بیمارستان به خارج از شهر برده و در انجا به قتل میرساند و بعد خود را تحویل پلیس میدهد.

پدر پارسا میگوید

فکر می کردیم این رفتارهای پارسا به خاطر دوری از تبریز باشد؛ با پارسا صحبت کردم و با خوشرویی و خواهش از وی خواستم اجازه دهد تا عید در اصفهان بمانیم و بعد از عید به تبریز بازگردیم که وی قبول کرد.

با خودم به محل کارم می بردم تا سرش گرم کار شود و فکر دیگری به سرش نزد، دو هفته با من همراهی کرد اما بعد از دو هفته ناگهان وسط کار متوجه شدم پارسا نیست، با مادرش تماس گرفتم تا ببینم چه مشکلی برایش پیش آمده که امروز سرکار نیامده است (من شیفت شب بودم و تا ظهر کار می کردم اما برای راحتی پارسا با صاحب کار صحبت کرده و از وی خواهش کرده بودم پارسا تنها از صبح تا ظهر سرکار باشد که وی هم قبول کرده بود)؛ که مادرش گفت خانه نیست. انگار دنیا روی سر من و مادرش خراب شد. کارم را ول کردم و در شهر غریب دنبال پارسا گشتم.

هفت شبانه روز کل اصفهان را دنبال پارسا گشتیم و بعد از هفت روز، وی را در یکی از باغ های اصفهان با وضعیت زننده پیدا کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا