بیوگرافی

محسن سراوانی کیست و اهل کجاست +علت اعدام

محسن سراوانی کیست

محسن سراوانی به گفته خبرگزاری فارس جاسوس اسرائیل بود به همین دلیل اعدام شده است برخلاف خبرهایی که توسط رسانه های معاند منتشر شد که او مرتبط با دفتر معظم رهبری (بیت رهبری) است اما اینگونه نبوده و هیچ ارتباطی با بیت رهبری ندارد.

در روزهای گذشته رسانه های معاند مانور زیادی مبنی بر نفوذ اسرائیل به دفتر رهبری داشته اند و سعی میکردند محسن سراوانی را به بیت رهبری نسبت بدهند.

جاسوسی برای اسرائیل

محمد علی بک دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه با اشاره به منازعات گذشته رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی گفت: عملیات اخیر غافلگیرانه انجام شد مهمترین انگیزه مقاومت خروج از حالت انفعالی و رسیدن به پویایی بود، بسیاری از کشورها هم به دنبال عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونسیتی بودند همچنین غزه در محاصره هفده ساله بود و اسرائیل هرگز حاضر به گفتگو درباره آزادی زندانیان نمی شد.

۹ شهریور ماه بود که سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبری مهم از پیشگیری و خنثی سازی یک خرابکاری در صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش حفاظت اطلاعات وزارت دفاع توانسته است بزرگترین عملیات خرابکاری در صنایع موشکی، هوایی و فضایی وزارت دفاع را کشف و خنثی کند.

جزئیات و علت اعدام محسن سراوانی

فارس نوشت: بنا بر پیگیری‌ها فردی با نام محسن سراوانی ارتباطی با دفتر رهبر انقلاب نداشته و اساسا تا کنون پستی تحت عنوان «مشاور جوان» در دفتر رهبر انقلاب وجود نداشته است.

پیگیری‌ها از یک منبع آگاه، حاکی از اعدام فردی به نام محسن سراوانی به جرم جاسوسی است لیکن وی نه تنها هیچ سمت و ارتباطی با دفتر رهبر انقلاب نداشته بلکه در سال ۹۸ به اتهام سوءاستفاده از عنوان دفتر مقام معظم رهبری و جعل امضا تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا