خبر جدید

واکنش مدیر شرکت شکلات آیدین به اعتراض و اعتصاب کارکنان: حقوق کم و فقر

واکنش محمدیان مدیر کارخانه آیدین به اعتصاب کارکنان به خاطر خط فقر و حقوق کم می باشد و شعار آنها ربطی به اعتراض و اغتشاشات ندارد را در صفحه لردخت ببینید.

واکنش محمدیان مدیر کارخانه آیدین به اعتصاب کارکنان: خط فقر و حقوق کم

واکنش محمدیان مدیر کارخانه آیدین

مدیر روابط عمومی شرکت شکلات سازی آیدین آقای محمدیان اعتراض های امروز کارمندان این شرکت واکنش نشان می دهد. آقای محمدیان در پی اعتراضات کارمندان این شرکت امروز واکنش خودشان را نسبت به این انتصابات نشان دادند.

واکنش محمدیان مدیر کارخانه آیدین به اعتصاب کارکنان: خط فقر و حقوق کم

آقای محمدیان در مصاحبه که با نود اقتصادی داشتند چنین گفتند: که اعتراض‌ها و اعتصاب کارگران شرکت شکلات سازی آیدین هیچگونه ارتباطی با آشوب ها و اعتراضات خیابانی این روزهای کشور ندارد.

اعتراض کار کنان و کارگران کارخانه فقط برای مسائل اقتصادی می باشد و در مورد پایین بودن حقوق خودشان تجمع کردند و اعتصاب کردند، آنها در اعتراض به حقوق پایین شان در محوطه شرکت جمع شده‌اند.

همچنین ببینید :

فیلم اتفاقات و جزییات مدرسه شاهد اردبیل دانش آموز دختران چیکار کردند؟

فیلم کامل تجاوز و تعرض به معترضان ( زنان و دختران) توسط پلیس

ایشان اشاره کردند اگر به شعار هایی که کارگران شرکت می دهند دقت کنید آنها در مورد خط فقر در کشور که بالاست و اینکه چگونه با ۶ میلیون تومان دستمزد ای که دریافت میکنند زندگی شان را به اندازند صحبت می کنند.

واکنش محمدیان مدیر کارخانه آیدین به اعتصاب کارکنان: خط فقر و حقوق کم دیده شده که برخی از شبکه های فارسی زبان با منتشر کردن ویدیو هایی در پی تلاش هستند که اعتصاب و اعتراض کارگران شرکت آیدین را به آشوب های خیابانی ربط بدهند اما این موضوع صحت ندارد و آنها صرفاً برای حقوق پایین شان اعتراض کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا