دانلود فیلم و سریال

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

محمد حسن تاجمیری اهل الیگودرز لرستان و متولد دهه ۴۰ است مدرک تحصیلی او دیپلم بوده و دارای ۳ فرزند یک دختر و دو پسر است بازنشسته علوم پزشکی می باشد و سال ها در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان کارمند کار کرده است.

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

محمدحسن تاجمیری در حال حاضر در شهر قم زندگی می کند و ساکن قم بوده و تجربه مرگ را در هنگام ابتلا به بیماری کرونا تجربه کرده است.

آقای تاجمیری در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه نزدیک به مرگ و کما رفتنش و اتفاقاتی که بعد از جدا شدن روح از جسم و عالم بزرخ صحبت کرد

گفتنی است ایشان در سال ۱۳۹۹ و در اوایل شیوع کرونا در یک استوری در صفحه اینستاگرامش درباره مرگ موقت صحبت کرده بود و به تازگی نیز در در برنامه زندگی پس از زندگی به شرح کامل وقایع و اتفاقاتی که برایش بعد از کما رفتن و بازگشتن به زندگی پرداخت و گفت: وقتی به دلیل کرونا بیهوش شدم و ریه ام درصد بالای درگیری داشت، وقتی چشمم را باز کردم، خودم را بالای سر جسمم را روی تخت بیمارستان دیدم، بطوریکه بالا معلق بودم و پرستاران ب خیال اینکه من مردم و زنده نیستم مرا به سردخانه بردند. صحبت های کامل آقای تاجمیری را در ادامه کامل در لینک زیر ببینید:

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

بهشت و جهنم حاصل اعمال ماست

یک استاد مطالعات دینی گفت: چون بهشت و جهنم نتیجه کار انسان است، امکان احتمال رؤیت مرتبه‌ای از آن برای همه افراد وجود دارد. ما می‌توانیم به اذن و اجازه خداوند مراتبی از نتیجه کارهای خود را در همین دنیا شاهد باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا