بیوگرافی

محمد نادر کاشانی تهیه کننده کیست بیوگرافی و علت فوت و درگذشت + عکس

محمد نادر کاشانی تهیه کننده کیست بیوگرافی و علت فوت و درگذشت.

محمد کاشانی تهیه کننده سابق و قدیمی تلویزیون کیست و علت فوت و درگذشت

محمد نادر کاشانی تهیه کننده کیست

تهیه کننده سابق و قدیمی تلویزیون آقای محمد کاشانی درگذشت.محمد کاشانی یکی از تهیه کنندگان ایرانی بوده و تهیه کننده سریال” باغچه مینو”” برنامه آقای گزارشگر “در سن ۵۹ سالگی به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.
طبق گزارشات رسیده شده حامد خانی تهیه کننده تلویزیون خبر درگذشت محمد کاشانی تهیه کننده سریال باغچه مینو و برنامه آقای گزارشگر را اطلاع و تایید می کند.

محمد کاشانی تهیه کننده سابق و قدیمی تلویزیون کیست و علت فوت و درگذشت

ایشان بیان کردند که محمد کاشانی بر اثر بیماری امروز از دنیا رفت پیکره ایشان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می شود.آقای خانی در مورد زمان تشییع پیکر و مراسم مرحوم محمد کاشانی چنین می‌گوید که هنوز زمان دقیق این مراسم تعیین نشده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید : استاد ایرج اعتصام کیست طراح شاهچراغ و علت فوت

مرحوم محمد کاشانی تهیه کننده سینما و تلویزیون کشور بودن آثاری چون سریال” خانه اجاره ای” و” باغچه مینو” و” آقای گزارشگر “را تهیه کرده بودند.مرحوم محمد کاشانی در سال ۸۲ در سریال باغچه مینو کاری به کارگردانی رضا صفدری به عنوان تهیه کننده فعالیت کرده است.

شاید این اثر نسبت به آثار بعدی محمد کاشانی زیاد مشهور نباشد اما تجربه خوبی برای محمد کاشانی به حساب می آمده است سابقه همکاری با هنرمندانی مانند فتحعلی اویسی و سید جواد رضویان رضا داوودنژاد و بیژن بنفشه خواه را تجربه کرده است.تهیه کننده برنامه معروف صبح آمد در سال‌های ۸۲ تا ۸۵ بوده است که جزو یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون به شمار می آمده است.

مرحوم محمد کاشانی در سال ۱۳۹۰ دوره پرکاری را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند است و در تولید آثار مهمی حاضر بوده است.
یکی از مهمترین سریال هایی که محمد کاشانی در آن حضور داشته سریال خانه اجاره ای بوده کاری به کارگردانی شاهد احمدلو و رامین ناصر نصیر این سریال توانست مهارتش را نشان اهالی فضای تلویزیون دهد و جای خود را در تلویزیون حفظ و مطرح کند محمد کاشانی با حضور در این سریال تجربه حرف های موفقیت را برای خود به دست آورد سابقه همکاری با بازیگران با تجربه مشهوری مانند مهران غفوریان شهین تسلیمی رضا ثاقب رای و امیر کاظمی را داشته که توانسته کاری او را تغییر و بالا ببرد.محمد کاشانی تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون را با نام هنری نادر کاشانی می شناسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا