خبر جدید

آیا مدارس فردا یکشنبه ۳ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ +اسامی شهرها

آخرین خبرها از تعطیل مدارس فردا یکشنبه 3 آذر 1402 تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قم و قزوین و تبریز و اراک و اهواز به علت آلودگی هوا را در اینجا بخوانید.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۳ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است

فردا هیچ کدام از مدارس کشور به علت آلودگی هوا تعطیل نیست مگر اینکه به علت برودت هوا و سرما و بارش باران و برف مدارس برخی از شهرها تعطیل شود.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۳ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ +اسامی شهرها

به احتمال زیاد فردا مدارس ابتدایی اردبیل و تبریز به علت سرمای هوا تعطیل شود اما هنوز مشخص نیست و باید صبر کنید تا آخر شب خبر قطعی منتشر شود.

هوای تهران به شدت آلوده است

خبرگزار فارس نوشت:

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای تهران شنبه 3 آذر 1402 بر روی عدد ۱۲۱ و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. این درحالی است که شاخص در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۱۴ و صبح امروز بر روی عدد ۱۰۷ یعنی در وضعیت نارنجی قرار داشته است.

براساس روز شمار شاخص آلودگی هوا، از ابتدا سال جاری تا به امروز کیفیت هوای پایتخت، ۹ روز در وضعیت پاک، ۱۸۳ روز در وضعیت قابل قبول، ٧۵روز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۰ روز ناسالم برای همه شهروندان بوده است.

گفتنی است که شاخص کیفی هوا به پنج دسته که شامل از صفر تا ۵۰ هوای پاک«سبز»، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول «زرد»، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس «نارنجی»، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم «قرمز»، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم «بنفش» و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک «قهوه‌ای» تقسیم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا