اخبار هنرمندان

فیلم کامل مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

مراسم رسمی تشییع داریوش مهرجویی و همسر ایشان وحیده محمدی فر در ساعت ۱۰ صبح با اجرای بهرام رادان برپا گردید که از مردم درخواست نمود با احترام پیکر این دو چهره بزرگوار به خاک سپرده شود.

مهران مدیری در مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی
مهران مدیری در مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی

لردخت | کمتر از یک ساعت مانده به مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسر ایشان وحیده محمدی فر، تعدادی از هموطنان عزیز و بازیگران با حاضر شدن در محوطه پهنه رودکی تالار وحدت برای خداحافظی آمده‌اند و آهنگ چرا رفتی از همایون شجریان و قسمتی از موسیقی اثر سنتوری تا قبل از شروع مراسم پخش گردید.

فیلم مراسم تشییع داریوش مهرجویی

فیلم تشییع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

مونا مهرجویی دختر این چهره نیز در مراسم حضور یافته است.

چهره های حاضر در مراسم تشییع

احمدرضا درویش، محمد مهدی عسگرپور، داریوش فرهنگ، رضا در میشیان، مسعود کرامتی، محمدعلی نجفی، علی مصفا، جعفر پناهی، محمد رسول اف، همایون ارشادی، حسن پورشیرازی، غزل شاکری، دانش اقبا شاوی، محسن امیر یوسفی، محمد خزائی رئیس سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان آرا، سیروس الوند، بهرام رادان، حبیب دهقان نسب، مانی حقیقی، مازیار میری، هانیه توسلی، محمدرضا دلپاک، ابوالحسن داوودی، مرتضی شایسته، همایون اسعدیان، مسعود اطیابی و… هنرمندان و مسئولینی هستند که در این مراسم حضور یافته‌اند.

شهاب حسینی مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس
شهاب حسینی مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی

مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در ساعت ۱۰ با تلاوتی از قرآن مجید شروع گردید.

مراسم با حضور بهرام رادان هنرپیشه برپا گردید، که در اول از مردم درخواست نمود به احترام ورود پیکر این کارگردان و همسر وی بلند شوند.

حواشی کامل

مسعود کیمیایی در اول مراسم سخنرانی کرد.

مسعود کیمیایی در حال صحبت در مورد آقای مهرجویی افزود.

پس از آن فرهاد آئیش سخنرانی را با تسلیت برای مرگ داریوش مهرجویی و همسر ایشان شروع نمود و افزود: استاد علی نصیریان در سفر می‌باشند و یک پیام را فرستاده‌اند. آقای نصیریان در این پیام صوتی افزود: در بیماری با فکر و خیال در بستر می‌باشم. من بسیار ناراحت و بی‌خواب شده‌ام. چه کنم؟ از نخستین فعالیت در کنار تو بودم تا آخرین فعالیت، ولی حالا نیستم. ای مهر فرزانه! این چه روزگاری می‌باشد؟!

محمدرضا گلزار در مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی
محمدرضا گلزار در مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی

بهمن فرمان آرا نیز در صحبت‌هایی افزود: داریوش جان قرار ما این نبود که این ملاقات در اینجا صورت گیرد، ما کجا زندگی می‌کنیم؟ یکی از بزرگترین چهره‌های این مملکت بایستی به این صورت به قتل برسد؟

او در قسمت دیگر از صحبت‌های خود افزود :به همان صورت که مسعود کیمیایی افزود: هیچ حرفی برای گفتن ندارم. به چه صورت دوربین کار نکرد؟ دل ما شکسته و هر هفته قرار می‌باشد به این صورت در این مکان گرد هم آییم برای یک شخص دیگر که می‌رود؟ در هر حال متشکرم از اینکه حضور یافتید.

علی مصفا هنرپیشه‌ هم در این مراسم با حاضر شدن در جایگاه پیام فریار جواهریان «همسر اسبق آقای مهرجویی» و صفا مهرجویی را بیان کرد.

فریار جواهریان افزوده بود: به چه صورت می‌توانم از شیفتگان داریوش سپاسگزاری کنم. به چه صورت اینطور مرگ ناگهانی برای داریوش و وحیده به وجود آمد؟ دلم به این خوش می‌باشد یک نسل تازه فیلم‌های تو را کشف می‌کند و معنی خاصش را از آن می‌یابد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی کیست +عکس

بیوگرافی داریوش مهرجویی کارگردان و همسرش +آلبوم عکس

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

مدت‌هاست که در حال نوشتن خاطره‌هایی می‌باشیم. خاطره‌هایی که در آن خشم نیز بود، اما اکنون دیگر هیچ خشمی نیست و بسیار حیف که در هفت ماه قبل با داریوش قهر بودم، نمی‌شود به این صورت بدون وداع از پیش ما بروی.

دل من نزد مونا است که یک شبه تنها شد. نزد صفا و مریم که به چه صورت پدر خود را از دست دادند.

بهرام رادان در ادامه صحبتی از کیانوش عیاری کارگردان افزود: که در بستر بیماری به سر می‌برد و افزوده است که بسیار متاسف می‌باشد از این حادثه و از خصوصیت‌های داریوش مهرجویی صحبت کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

ایشان در ادامه پیام صوتی دختر بزرگتر آقای مهرجویی را پخش نمود.

محسن امیر یوسفی ریاست کانون کارگردانان که پیام این کانون را خواند، در قسمت‌هایی از حرف‌های خود متاسف بود و موفق نشد جلوی گریه خود را بگیرد.

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما به مردم که در آنجا حضور یافته‌اند درخواست کرد که قاتلین را محاکمه کنند، درخواست نمود که با آرامش و احترام اجازه دهند که مراسم برپا گردد.

ایشان افزود: قرار بود یک پیام نوشته بشود تا من به عنوان مدیرعامل بدبخت خانه سینما قرائت کنم، اما فردی موفق نشد چیزی بنویسد. حالا می‌خواهم از حرف و عظمت دردی که خانه سینما به دنبال دارد. ما کارگردان بزرگ و موثر کشورمان را از دست داده‌ایم. ایشان سبب شد سازمان انتقال خون ساخته شود آن نیز در اوضاعی که اثر دایره مینا دو، سه سال ممنوع بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس


اثر گاو هم به همین صورت بود. از مسئولین برای همراه شدن در این مراسم و مراسم آتیلا پسیانی سپاسگزاری می‌کنم و از آنان درخواست می‌کنم شرایط کار جوان‌های سینما را به وجود آورند.
از این‌ها نترسید بگذارید فعالیتشان را انجام بدهند آستانه درد بازیگران اندک می‌باشد، اما سیاستمداران آستانه تحملشان بسیار بالا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا