اخبار موسیقی

مسابقه خوانندگی mbc persia و جلف بازی داوران بی سواد با عنوان صدای برتر

مسابقه خوانندگی mbc persia و جلف بازی داوران بی سواد

مسابقه خوانندگی در یکی از شبکه های ماهواره ای به راه افتاده که جدا از شرکت کننده های این مسابقه داورانش از سواد موسیقی برخوردار نیستند افرادی مثل سوگند و کامیار که بدون هیچ سواد موسیقی و خوانندگی به عنوان داور در این برنامه حاضر  شده اند و تنها هنرشان تکان دادن خودشان است و هیچ تخصصی در زمینه موسیقی ندارند.

مسابقه خوانندگی mbc persia و جلف بازی داوران بی سواد در با عنوان صدای برتر

البته انتظار زیادی از شبکه های خصوصی ماهواره ای نیست که از افراد متخصص به عنوان داور در این گونه مسابقات استفاده کند اما جای اینگونه برنامه ها در صداوسیما کاملا حس میشود چرا که طرفداران زیادی دارد.

مسابقه عصر جدید که گویا دیگر توسط احسان علیخانی ساخته نمیشود و صداوسیما باید به فکر همکاری با برنامه سازان حرفه ای کشورمان برای تامین برنامه های خود باشد.

این برنامه سال گذشته ضبط شده و ثبت نام متقاضیان شرکت در مسابقه نیز پس از انتشار یک فراخوان در همان زمان صورت گرفته، به همین دلیل تا پایان فصل اول مسابقه امکان ثبت نام در آن وجود ندارد.

مسابقه صدای برتر که در کشور امارات ضبط شده، نسخه فارسی مسابقه The Voice است که پیش از این در آمریکا، انگلیس و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا نیز ساخته شده است.

شبکه اِم‌بی‌سی پرشیا در سال ۹۸ نیز یک مسابقه خوانندگی به نام Persia’s Got Talent به روی آنتن برده بود که آن هم نسخه ی فارسی مسابقه استعدادیابی مشهور America’s Got Talent بود. مهناز افشار، ابراهیم حامدی معروف به ابی و آرش لباف معروف به آرش، از داوران این مسابقه بودند.

شبکه ام بی سی پرشیا

ام‌بی‌سی پرشیا زیر مجموعه‌ای از مرکز رسانه‌ای خاورمیانه است که با هدف تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های ایرانی برنامه‌های خود را آغاز نمود. به گفته سایت عرب نیوز ام‌بی‌سی پرشیا پس از یک وقفه طولانیاز سر گرفت. مدیران ارشد این شبکه مسئولان عربستانی میباشند.

داوران این برنامه لیلا فروهر، سوگند، کامیار و بیژن مرتضوی هستند و اجرای برنامه را هم حامد نیک‌پی بر عهده دارد، نیک‌‌پی البته پیش از این در برنامه «استیج» شبکه من و تو خودش جزو هیات ژوری بود در کنار رضا روحانی، سندی و بابک سعیدی ، حالا اما اینجا مجری است. این قِسم استعدادیابی‌ها را احتمالا شبکه تی‌وی پرشیا در میان فارسی‌زبانان شروع کرد، برنامه‌ای که از لحاظ کیفی ایرادات پرشماری داشت و هنوز هم بریده‌هایی از آن برنامه در میان مخاطبان اینستاگرام سوژه خنده و تفریح است، بعدتر من و تو وارد این کارزار شد و کمی نمایشی‌تر و کارگردانی‌تر شده پیش رفت. پس از آن بود که حتی صداوسیما هم نسخه‌ای از این برنامه‌ها را ارائه کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «عصرجدید» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و شب کوک اشاره کرد. یک نمونه هم در پلتفرم فیلم‌نت داشتیم .

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلام با تشکر از زحمات شما وامیدواری جواب دیدگاه
    حمید رحمت خواه هستم
    یکی از بستگان پسری هفده ساله
    که به نظرم آینده روشنی در ضمینه خوانندگی رپ دارد
    لطفاً راهنمایی بفرمایید چطور میشه این جوان مستعد رو
    وارد مسابقه خوانندگیmbc کنم

  2. سلام وقت بخیر
    خیلی دوست دارم امین برنده بشه خیلی عااالی اجرا کرد👏👏👏👏👏👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا