گوناگون

مهران احمدی با پست اعتراضی و جنجالی اینستاگرام را منفجر کرد+ واکنش ها

مهران احمدی اینستاگرام را ترکوند و زیرو و منفجر کرد،پست اینستاگرام مهران احمدی بازیگر و کارگردان معروف و مشهور ایرانی را در صفحه لردخت مشاهده فرمایید.

مهران احمدی اینستاگرام را ترکوند و زیرو و منفجر کرد

مهران احمدی اینستاگرام را ترکوند

مهران احمدی یکی از بازیگران برجسته و سرشناس کشورمان که هم در زمینه بازیگری و هم در زمینه کارگردانی در تلویزیون و سینمای کشور طولانی از میکند مهران احمدی که با ایفای نقش در سریال پایتخت در نقش بهبود بسیار مشهور شد در صفحه اینستاگرام خودش نسبت به حوادث اخیر ای که در اردبیل رخ داده است واکنش نشان می دهد مهران احمدی برای اولین بار است که واکنش نشان داده است.

مهران احمدی اینستاگرام را ترکوند و زیرو و منفجر کرد
با توجه به اینکه اینستاگرام واتساپ در ایران فیلتر شده است اما هنوز هم بعضی از سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان از این اینستاگرام استفاده می کنم و حضور فعال دارند و آنها نظرات خودشان را از این طریق با مردم در میان می‌گذارد مهران احمدی بازیگر سرشناس کشورمان در مورد حوادث رخ داده در مدرسه شاهد در اردبیل که شایعات زیادی در مورد این اتفاقات وجود دارد نظراتی داده است و باید گفته شود که از علی دایی حمایت کرده است.

همچنین ببینید :

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل + عکس

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل + فیلم

نیما شفق دوست کیست و ماجرای مرگ و فوت نوجوان ارومیه + عکس

مهران احمدی در پست اینستاگرامی خودش این چنین می نویسد: گیرم که….. با حرمتی که شکسته شد چه می کنید؟ علی دایی یکی از افرادی بودند که در مورد حوادثی که در اردبیل رخ داده است در صفحه اینستاگرامش نظرش را به اشتراک گذاشته با واکنش و حمله تند نماینده مردم اردبیل در مجلس همراه علی دایی را یک فرد دروغگو خطاب می کنند. علی دایی نیز به این حرکت و صحبت های نماینده مجلس پاسخ متنی می دهد و در صفحه اینستاگرام خودش به اشتراک میگذارد و مهران احمدی بر روی حرف هایی که می زند از سخنان او در صفحه اینستاگرام است حمایت می کند.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟
احمدی یکی از بازیگران و کارگردانان و در سریال پایتخت در نقش بهبود مورد علاقه بسیاری قرار گرفت .مهران احمدی در ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۵۲ به دنیا می‌آید، یکی از بازیگران و کارگردانان دوست داشتنی کشور میباشد. در زمان کودکی به همراه خانواده به شهر نیشابور مهاجرت می کند. مهران احمدی در گروه های مبتدی در رشته کار در نیشابور شرکت می‌کند تا زمانی که در دوران نوجوانی به زادگاه خودش و محل تولدش تهران برمی‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا