بیوگرافی

بیوگرافی مهشید گوهری کاخکی استاد دانشگاه فردوسی کیست +سوابق

مهشید گوهری کاخکی کیست

مهشید گوهری کاخکی استاد دانشگاه فردوسی مشهد دارای مدرک دکترا در رشته ادبیات و یکی از اساتید رشته ادبیات در دانشگاه فردوسی مشهد حساب می‌آید.

خانم گوهری کاخکی در رشته ادبیات تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع دکترا در همین رشته به پایان رسانیده است و اینکه در دانشگاه فردوسی در رشته ادبیات آموزش می‌دهد.

بیوگرافی مهشید گوهری کاخکی استاد دانشگاه کیست +سوابق

قبل‌تر از ایشان چند کتاب از قبیل: پایداری هویت ایرانی زیر سیطره مغول انتشار شده بود.

خانم مرسده اسلامی هم دارای مدرک دکترا در رشته ادبیات و همچنین یکی از اساتید در رشته ادبیات در دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.

در واقع مهشید گوهری کاخکی مدت‌های بسیاری که به عنوان استاد در دانشگاه فردوسی مشهد آموزش می‌دهد.

ماجرای اخراح

اخبار برکناری وی از دانشگاه به ترند مبدل شده است و اینکه در شبکه‌های معاند به این امر پرداخته‌اند.

طی خبرگزاری‌ها، مهشید گوهری کاخکی یکی از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در رشته ادبیات در کنار خانم مرسده اسلامی از دانشگاه فردوسی مشهد برکنار شدند، ولی دانشگاه فردوسی هیچ توضیحاتی و اطلاعی نداده است.

مهشید گوهری کاخکی بیان می‌کند:
به من افزودند که شما نمی‌توانید در این دانشگاه فعالیت کنید و این یعنی برکنار شدن! خانم گوهری در کنار مرسده اسلامی در پیج شخصی خود به طور مشترک یک استوری انتشار نمودند و اخبار اخراج از دانشگاه را اطلاع رسانی نمودند .

مهشید گوهری کاخکی یکی از اساتید ادبیات در دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد، که مدت‌های بسیاری است که در دانشگاه فردوسی آموزش می‌دهد و نامی آشنا برای دانشجوهای بسیاری در دانشگاه فردوسی می‌باشد.

این استاد سابقه آموزش در سایر دانشگاه ها را نیز در پرونده کاری خود دارد.

در ادامه موج تعلیق و برکناری اساتید دانشگاه، مهشید گوهری کاخکی در دانشگاه فردوسی با منتشر کردن نوشته‌ای از برکناری بدون هیچ توضیحی از دانشگاه خبررسانی نمود.

این دو استاد در تاریخ یکشنبه ۲۳ مهر ماه با منتشر کردن نوشته‌ای مشترک در صفحه شخصی مهشید گوهری کاخکی بیان کردند: هنوز قدم به کلاس درس نگذاشته بودیم و اینکه فرصت افروختن شعله آگاهی و خرد را پیدا نکرده بودیم، که مجدداً اخبار برکناری به گوشمان رسید.

بیوگرافی مهشید گوهری کاخکی استاد دانشگاه کیست +سوابق

درباره دانشگاه فردوسی مشهد

افزودنی است دانشگاه فردوسی مشهد یکی از با اعتبارترین دانشگاه‌های کشور ایران به حساب می‌آید، که زیر نظر وزارت علوم و فناوری کار می‌کند. هر ساله این دانشگاه بر طبق شاخص های پژوهش آموزش، فناوری و نوآوری امتیاز خوبی را در میان دانشگاه‌های کشور ایران به دست می‌آورد و در واقع در میان ۱۰ دانشگاه نخست جای دارد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست +شغل و عکس

بیوگرافی مینا سرلک بازیگر و دستیار صحنه + درگذشت و فوت

دانشگاه فردوسی در سال ۱۳۲۸ با مبدل نمودن آموزشگاه عالی بهداری به دانشکده پزشکی تاسیس شد و با صدور مجوز برپایی دانشکده ادبیات علوم انسانی در سال ۱۳۳۵ کارش را شروع نمود. دانشگاه فردوسی مشهد دارنده امتیاز نخست در عرصه کارهای اجتماعی و فرهنگی در جشنواره‌ نشریات دانشجویی و کارهای انجمن علمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا