خبر حوادثخبرهای ایران

مینو مجیدی کیست بیوگرافی و ماجرای مرگ در کرمانشاه

مینو مجیدی کیست بیوگرافی و ماجرای مرگ در کرمانشاه، مینو مجیدی سیم شهریور ماه در میان معترضین در چهار راه سی متری کرمانشاه به وسیله شلیک گلوله افراد ناشناس و آشوبگران کشته می شود را در این صحفه مشاهده فرمایید.

مینو مجیدی کیست بیوگرافی و ماجرای مرگ در کرمانشاه

مینو مجیدی کیست بیوگرافی و ماجرای مرگ

مینو مجیدی زن میانسال بوده که در مهرماه بعد از اعتراض به مرگ مهسا امینی در میان معترضین حضور داشته و علت مرگ این خانوم باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌های بسیار شده است.

فیلم و عکس دستگیری دو تن از لیدر های اغتشاشات اخیر

مینو مجیدی که در سال ۱۳۳۹ در قصرشیرین متولد می شود در روز بیست و نهم شهریور ماه ۱۴۰۱ در کرمانشاه درمیان معترضیم بوده و با شلیک افراد ناشناس و گروهک های تروریستی کشته می شود.

گفتنی ست بعد از اعتراضات مردم گروهک های تروریستی که در میان مردم معترض پخش شده اند با کارهایی که انجام دادند و کشتن معترضان برای گمراه کردن مردم ایران دست به این اقدامات زدند و برخی از شهروندان را به اسم نیروی امنیتی می کشند.

گروهک جیش الظلم کروهی می باشد که از این اعتراضات سواستفاده کرده و  20 نفر از نمازگذاران و نیروهای امنیتی در زاهدان به شهادت رسانند و پاسگاه زاهدان را به گلوله بستند.

همچنین ببینید :

حمله وحشیانه اغتشاشگران به یک خانواده؛ آشوبگران به نوزاد هم رحم نکردند

فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان (سیستان و بلوچستان)

درضمن پلیس هشدار داده بود که فرزندان خود را راهی اعتراضات نکنید همچنین رسانه ملی اعلام کرده بود که در میان معترضان برخی هستند که به مردم شلیک می کنند برای اینکه ذهن اذهان عمومی را در هم ریخته و آنها را علیه دولت برانگیخته کنند.

مینو مجیدی زن ۶۲ ساله کرد اهل کرمانشاه بوده است او در گورستان باغ فردوس دفن شده است مینو مجیدی دارای دو دختر و یک پسر بودند. روز خاکسپاری مینو مجیدی که روز پنج شنبه سی و یکم شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در آرامستان باغ فردوس در کرمانشاه برگزار می شد. مینو مجیدی سیم شهریور ماه در میان معترضین در چهار راه سی متری کرمانشاه به وسیله شلیک گلوله افراد ناشناس و آشوبگران کشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا