بیوگرافی

نسترن هاشمی کیست ؟ 【علت مرگ + جزئیات زندگی شخصی】

نسترن هاشمی کیست ؟ نسترن هاشمی آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده و مدرس سنتور ایرانی در سن ۴۰ سالگی درگذشت. در این مقاله لردخت به طور مفصل به بیوگرافی نسترن هاشمی، علت مرگ و جزئیات مربوط به فعالیت هنری او اشاره می‌کنیم.

بیوگرافی نسترن هاشمی

نسترن هاشمی متولد سال ۱۳۶۲ در اصفهان بود. او در خانواده‌ای متولد شد که اهل موسیقی بودند. پدرش در جوانی از شاگردهای تاج اصفهانی بود و از کودکی صدای موسیقی در منزلشان شنیده می‌شد. برادرش نیز پیانیست بود و نقش مهمی در علاقه‌اش به موسیقی ایفا می‌کرد.

نسترن هاشمی کیست ؟ 【علت مرگ + جزئیات زندگی شخصی】

او از دوازده سالگی شروع به یادگیری ساز کرد و با گذر زمان، این علاقه برایش جدی‌تر شد. در هفده سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را روی موسیقی بنا کند. از آن زمان به بعد، در یک آموزشگاه موسیقی تحصیل کرد و احساس می‌کرد که موسیقی می‌تواند به لحاظ مالی زندگی او را پیش ببرد و از او پشتیبانی کند. به همین دلیل از آن زمان به بعد، موسیقی تمام فکر او را به خود اختصاص داد.

او از شاگردان آقایان پایور، صفری و فروزش بود و از کودکی در حضور آن‌ها آموزش دیده است. در سال ۸۱، به کلاس استاد اردوان کامکار رفت و به مدت چهار سال در کلاس‌های او شرکت کرد. از آن زمان به بعد، زندگی او به طور قابل توجهی تغییر کرد.

تحصیلات نسترن هاشمی

نسترن هاشمی در سال ۸۹ تصمیم گرفت که رشته موسیقی را در مقطع کارشناسی ارشد بخواند و در نهایت رتبه یک در کنکور هنر شد.

نسترن هاشمی کیست ؟ 【علت مرگ + جزئیات زندگی شخصی】

سوابق نسترن هاشمی

نسترن هاشمی علاوه‌بر فعالیت‌های متعدد در حوزه‌های آموزش و پژوهش، چندین کتاب آموزشی و آهنگسازی نوشته و در پروژه‌های مختلفی در این زمینه نیز فعالیت داشته است. یکی از این پروژه‌ها، آلبوم موسیقی “شعر زن” بود که در سال ۱۳۹۷ به خوانندگی حسین علیشاپور منتشر شد.

خواهر تتلو کیست ؟
بیوگرافی سمیرا باغبانی ترشیزی

هاشمی در سال‌های اخیر همچنین سرپرستی گروه موسیقی “بانگ نو” را بر عهده داشت. این گروه به اجرای موسیقی ایرانی در جشنواره‌ها و تالارهای مختلف می‌پرداخت.

نسترن هاشمی کیست ؟ 【علت مرگ + جزئیات زندگی شخصی】

نسترن هاشمی و همسرش

درباره همسر نسترن هاشمی اطلاعاتی در دسترس نیست.

علت مرگ نسترن هاشمی

متاسفانه، نسترن هاشمی در سن ۴۰ سالگی در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد. او به عنوان یک نوازنده سنتور، آهنگساز و مدرس دانشگاه در یادها می‌ماند.

نسترن هاشمی کیست ؟ 【علت مرگ + جزئیات زندگی شخصی】

آلبوم تصاویر نسترن هاشمی

در پایان مقاله نسترن هاشمی کیست ؟ به تعدادی از تصاویر او می‌پردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا