خبر جدید

فیلم و ویدیو انتقاد تند نماینده مجلس خرم آباد به اعدام قطع میکروفون

فیلم و ویدیو جنجالی انتقاد نماینده مجلس خرم آباد به اعدام غلط کردند.

صحبتهای جنجالی نماینده مردم خرم‌آباد در صحن مجلس انتقاد

نماینده مجلس خرم آباد به اعدام

مرتضی محمودوند (نماینده خرم آباد و چگنی) دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر ۲۲۷ نماینده که خواهان اعدام بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر شده‌اند گفت: «هر کسی گفته با معترضین برخورد اعدام و قتل عام صورت بگیرد، غلط اضافی کرده است.» اما بلافاصله صدای میکروفون او توسط رییس مجلس قطع شد اما او برای دقایقی بدون میکروفن و در حالیکه خطاب به هیات رییسه فریاد می‌زد میکروفون را روشن کن، به اعتراض خود ادامه داد!

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در زمان صحبت هایش نسبت به بیانیه اخیر که در مورد ۲۲۷ نماینده که خواستند بازداشت‌ شدگان اعتراضات این روزهای کشور اعدام شود سخنانی می گوید.
پیشنهاد میکنیم ببینید :

نماینده چابهار سعیدی در مجلس استعفا داد : خدایا این صندلی را نمی خواهم”

رستم قاسمی با استعفا جنجال به پا کرد وزیر وزارت راه و مسکن و شهر سازی

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

ایشان در این صحبت ها چنین می گوید که هر کسی گفته با معترضین برخورد اعدام و قتل عام آنها صورت بگیرد غلط کرده است، اما  سریعاً میکروفون به وسیله رئیس مجلس قطع میشود.

صحبتهای جنجالی نماینده مردم خرم‌آباد در صحن مجلس انتقاد

اما برای چند دقیقه بدون میکروفون صحبت هایش را ادامه داد و در حالی که رو به هیئت رئیسه فریاد میزد که میکروفون را روشن کنند به اعتراضات خودش ادامه داد.مدت قبل نیز صدای نماینده مردم چابهار آقای معین الدین سعیدی نیز در هنگام صحبت کردن اعتراضی اش در مجلس قطع میشود معین الدین سعیدی نماینده چابهار در حالی که داشت به حوادث زاهدان و خاش اشاره می‌کرد میکروفون ش را قطع کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا