خبر حوادث

نه اینوری نه اونوری رجبی و پهلوی میخوان بیان به لاش خوری

نه اینوری نه اونوری رجبی و پهلوی میخوان بیان به لاش خوری و کومله ها ذر این روزها تبدیل به شعار شده را در این صفحه مشاهده فرمایید.

نه اینوری نه اونوری رجبی و پهلوی میخوان بیان به لاش خوری و کومله ها

 

رضا پهلوی و مریم رجوی و کومله ها سال‌هاست که در آمریکا و اروپا در حال خوشگذرانی هستند و هر زمان می بینند که برخی از مردم ایران به خیابان ها برای اعتراض می آیند به سرعت حضورشان را نشان می دهند و سر و کله شان پیدا می شود این دو معلوم الحال که هیچ وقت دلشان برای ایران و ایرانی ها گفته است و همیشه در فکر پادشاهی کردن و حکومت بر ایران و مردم ایران بوده است.

همچنین ببینید :

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست) +فیلم برهنه و لخت شدن در خیابان در هلند

مریم رجوی سر کرده گروه سازمان منافقین خلق می باشدکه در اوایل انقلاب با اقدامات تروریستی زیادی که علیه مردم ایران انجام داد.رضا پهلوی نیز فرزند محمدرضا پهلوی می باشد که همیشه برای دولت ایران تحریم‌های زیادی را از سوی دولت آمریکا درخواست کرده است او همچنین در خیال خود حق مالکیت ایران را می‌بیند و گاه گاهی بیان های متحرک عجیب و غریبی را از خود منتشر می‌کند.

در این میان باید بدانیم که امسال رجوی ها و پهلوی ها بدون شک برای خودشان سال ها در اروپا و آمریکا زندگی خوش و خرمی داشتند و همیشه تلاش کردند که برای منافع کشورهای انگلیس اسرائیل و فرانسه تلاش کنند آنها از سوی این کشورها مورد حمایت قرار گرفتند و از لحاظ مالی این کشور ها آنها را تامین می کنند و چون که خود را مدیون آن کشورها می دانند.

همچنین ببینید : فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان (سیستان و بلوچستان)

هیچ با قلب من دلشان برای مردم ایران می سوزد و به فکر حل مشکلات مردم ایران نیستند آنها حتی نمی دانند که درد مردم ایران از چه چیزی می باشد.
کسانی که بیشتر از ۴۰ سال است با فرهنگ غربی آن زندگی کردند چطور می توانند حال ما را درک کنند
گروه های تروریستی کومله و جیش العدل نیز که هدفشان مشخص است و همیشه به فکر تقسیم و تجزیه طلبی در کشور بودند آنها قصد اینکه قند تشکیل قومیت های مستقلی مثل بلوچ و کرد را دهند هدف اصلی شان است هستش من آن در این روز ها خودشان را در لباسهای دوست و حامیان مردم نشان می دهند در حالی که بارها و بارها ثابت شده که آنها دشمن مردم ایران و ایران می باشند و برنامه هایشان همیشه روشن و مشخص بوده است

ماجرای اعتراضات دانشکده کامپیوتر

حضور در تجمعات حدود ۲۰۰ نفر در جلوی دانشکده کامپیوتر که مشخص شد و توسط گروه یا تشکل خواص زیر انجام شده باشد صورت گرفته بود هدف اعتراض کنندگان فقط به کشته شدن مهسا امینی و بازداشت دانشجویان شریفی که پس از دو تجمع اخیر بازداشت شده بودند ذکر شده بود در این اعتراضات دانشجویان با شال های زندگی آزادی و خواندن سرود قدیمی یار دبستانی من حرکت خود را در خیابان های اطراف دانشگاه شروع کردم و در نهایت جلوی سر در دانشگاه ایستادند.

لازم به ذکر است گفته شود تعدادی از اساتید نیز در این اعتراضات حضور داشتند دکتر شمس الهی دکتر آزادگان دکتر افشین دکتر ابوالحسنی و دکتر تقوی از جمله اساتیدی بودند که با دانشجویان در صحنه حاضر بودند در مورد زندگی نمی‌پذیرد و آزادی آزادی آزادی بودند ساعت حدود ۴ شعارها کم کم تغییر شکل پیدا کردن و مشخص شد که صحبت از مرگ مهسا امینی و بازداشت دانشجویان نیست بلکه شعارها به سمت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه کشیده شده است است و به مرور زمان شعارهای اعتراضی جای خودشان را به توهین ها و فحاشی و هتاکی کشیده شد.

با توجه به تغییر نظم در شعارها و تغییر ماهیت شعارها به فحاشی و توهین های وقاحت آمیز دانشجویان از مسجد دانشگاه به سمت سر در حرکت کردند بعد از چند دقیقه است که از فحاشی جمعیت گذشت دانشجویانی که از مسجد آمدن ساکت شدند.

دانشجویان با سردادن شعارهای جانم فدای رهبر و خامنه ای کوثر است دشمن و ابتر از صدای خود را به طرف مقابل رساندن دیده شد که بطری های آب و اشیای به سمت دانشجویانی که از مسجد بیرون می‌آمدم پرتاب می شود در اینجا حراست دانشگاه سعی می‌کند که در میان این دو گروه حائل شود تا از درگیری های فیزیکی که ممکن بود رخ دهد جلوگیری کنند. درگیری دو طنز دانشجو ها که مشتی به صورت دانشجویی طرف مقابل میزند درگیری‌ها در میان جمعیت رخ داده و از جمعیت فحاشان کاسته و شال های شان کممی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا