خبر جدیدخبر حوادثخبرهای ایران

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ + اینستاگرام

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ و اینستاگرام، زندگی خصوصی و علت قتل نیکا شاکرمی دختری که در پی اعتراضات به مرگ مهسا امینی به خیابان آمد و دیگر به خانه برنگشت را در این صفحه مشاهده فرمایید.

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ +اینستاگرام

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت

نیکا شاکرمی خرم آباد به دنیا آمده و ساکن تهران می باشد،این دختر17 سال سن دارد که  در مهر ماه ۱۴۰۱ را در تهران در بلوار کشاورز مفقود شده و بعد از چند روز نیروی انتظامی جسد این دختر جوان را در کهریزک پیدا کردند.

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت

در مورد اینکه چه کسی و چه گروهک تروریستی ضد انقلاب که در این روزها در بین مردم نفوذ کرده و با اسلحه گرم و سرد با نیروی امینتی کشور و درگیرهایی که در چند روز در زاهدان 20 نفر از مردم بی گناه و عده ای نمازگذار و نیروی انتظامی را به شهادت رسانند.   هنوز مشخص نشده نیکا شاکرمی را به قتل رسانده و دزدیده بنا به گفته ها در مورد نیکا شاکرمی به مدت ۱۰ روز خبری از او نبود و در پی اعتراضات در مورد مهسا امینی که به خیابان رفته بود ناپدید شده بود و بعد از ۱۰ روز جسد این دختر جوان را که در کهریزک پیدا کردند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ماجرای مرگ سیاوش محمودی در اعتراضات چیست؟

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی و ماجرای مرگ در اعتراضات

پلیس جهت شناسایی خانواده به ایشان خبر دادند و مشخص شد که نیکا شاکرمی می باشد ناگفته نماند که خانواده نیکا شاکرمی بعد از اینکه دخترشان به خانه نیامد و خبری از ایشان نبود، تمام بیمارستان‌ها و بازداشتگاه ها و پاسگاه های پلیس سر زدند.

در این مدت خبری از ایشان نبود و بلاخره بعد از ده روز جسد این دختر جوان پیدا شد که پزشک قانونی بعد از کالبد شکافی مشخص کرد که نیکا شاکرمی از بلندی سقوط کرده است.

خانواده این دختر جوان در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ مفقودی و گم شدن دخترشان را به پلیس امنیت گزارش داده بودند با شناسایی معلوم شده است که دختر جوان به قتل رسیده و هنوز اطلاعاتی در مورد قتل ایشان در دست نمی باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا