بیوگرافی

هانی کرده کیست چکاره است؟ + بیوگرافی و حواشی

هانی کرده کیست

هانی کرده یکی از اشرار و گنده لات های مقیم تهران است که به دلیل حضور در عرصه ورزشی به عنوان لیدر فوتبال به خصوص برای تیم استقلال نامش رسانه ای شد او بارها سابقه شرارت و نزاع خیابانی دارد و بارها مورد سوقصد قرار گرفته اما جان سالم به در برده است هانی اصالتا کرمانشاهی است.

هانی کرده کیست چکاره است؟ + بیوگرافی و حواشی

این شرور در مصاحبه خود عنوان می کند از سال ۱۳۹۲ کمپ ترک اعتیاد زده است.

این گنده لات ساکن در تهران بیش از 16 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد ، او یک شرور پورشه سوار است!

او اولین بار در 14 سالگی بخاطر درگیری با یک سرباز سر خرید بلیط بازداشت داشت. اما این لاتی بازی بارها تکرار شد و در نهایت 16 سال از عمر خود را در زندان گذراند.

بیوگرافی

هانی کرده سال‌های سال خلاف کرده، چاقو کشیده، کتک زده، کتک خورده، باج گرفته و … او اولین بار وقتی 14 ساله بود معنی حضور پشت میله‌ها را فهمید. آن زمان سر خریدن بلیت مسابقه فوتبال با یک سرباز درگیر و بازداشت شد. او بعد از آن همان رویه را پی گرفت و در درگیری‌های متعدد حضور داشت. جای چندین بخیه روی تن این فرد نشان می‌دهد او هیچ ترسی از زخمی شدن و زخمی کردن ندارد.

هانی کرده کیست چکاره است؟ + بیوگرافی و حواشی

هانی کرده از معروفترین اراذل و اوباش های تهران است که زندگی جنجالی او به ویژه وقتی که به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت، توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. او تا به حال بارها در نزاع‌ها شرکت کرده و جان سالم به در برده است و همین ویژگی او هم سبب شده تا در بین اوباش‌های شهر از شهرت خاصی برخوردار باشد. داشتن تتو و چند رد چاقو روی صورت و بدن از جمله ویژگی‌هایی است که برای شهرت و معروفیت ان‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

محسن سراوانی کیست و اهل کجاست +علت اعدام

 بیوگرافی مصطفی فتاحی خواننده کیست و اهل کجاست +علت فوت

بیوگرافی پانته آ پناهی ها (بازیگر) و همسرش و فرزندان

معمولاً چندین نوچه دارند که با خود در نزاع‌ها همراه می‌برند. هانی کرده تا به حال از چندین سوءقصد جان سالم بدر برده و حتی درحالی‌که زمزمه اعدامش به گوش می‌رسید، اما از اعدام نیز گریخت. او یکی از مرموزترین اراذل‌ و اوباش تهران است که از سرمربیان سابق تیم‌ ملی و استقلال تا افراد سیاسی با او ارتباط دارند. اخیراً نیز درگیری هانی کرده و نوچه‌هایش با هواداران استقلال هیاهو به پا کرده است. این درگیری در اولین جلسه تمرینی استقلال زیر نظر جواد نکونام، امروز در کمپ مرحوم حجازی اتفاق افتاد.

هانی کرده کیست چکاره است؟ + بیوگرافی و حواشی

تیر خوردن در بهشت زهرا

۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تدفین یکی از اراذل اوباش سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که «هانی کرده» و سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

در طول انجام مراسم درگیری بین هانی کرده و دیگر اراذل اوباش صورت می‌گیرد که علت این درگیری اختلافات قبلی بین اراذل بوده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل تیراندازی موسی ملکی به هانی کرده در بهشت زهرا 1402

در این درگیری مسلحانه هانی کرده با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است‌. وی در حال حاضر در بیمارستان بوده و فوت نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا