بیوگرافی

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

هانی کرده یکی از لوتی‌های معروف و پر سر و صدای اهل تهران می‌باشد، که بیشتر از ۱۶ سال از زندگیش را در زندان سپری کرده است و در سوریه نیز حاضر بوده است.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

هانی کرده کیست

هانی تنها فردی شرور می‌باشد که خودروی پورشه دارد و مثل اینکه ارتباط بسیار خوبی با برخی از مسئولان را دارد و در مهمانی‌های بعضی از مسئولان در ماه رمضان مشارکت نموده است.

هانی کرده از لات‌های نامدار و معروف اهل تهران به شمار می‌رود، که چند مرتبه به خاطر درگیری های خیابانی و داشتن چاقو به واسطه پلیس بازداشت شده است و پرونده قضایی نیز در بر دارد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

اگر وارد فضای مجازی شوید با عنوان‌های گوناگون روبرو می‌شوید، که در مورد اینطور اشخاص می‌باشد و هوادار بسیاری هم دارند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سایه افضلی و همسرش و ماجرای تغییر جنسیت +اینستاگرام

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و همسرش و فرزندان

بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی و همسرش

بیوگرافی کامل هانی کرده

وی یکی از لات های تهران است.

ایشان در تاریخ دهه ۶۰ در همدان به دنیا آمده است، ولی در تهران سکونت می‌کند و یکی از افراد شرور نامدار در جنوب تهران می‌باشد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

هانی بسیار به واسطه پلیس بازداشت شده است و به خاطر نزاع و داشتن چاقو دستگیر شده است و از اشخاص سابقه دار به حساب می‌آید.

وی در سال‌های قبل با حاضر شدن در شبکه‌های اجتماعی با منتشر کردن ویدیوهای گوناگون تلاش نمود در شبکه‌های اجتماعی رعب و وحشت به وجود آورد و با عربده کشی به سوی مجذوب کردن دنبال کنندگان بود.

هانی کرده بسیار به جرم ناهنجاری‌های اجتماعی و چاقوکشی و درگیری‌های خیابانی به واسطه پلیس بازداشت شده و پرونده قضایی نیز دارد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

هانی کرده یکی از لات‌های اهل تهران است و یکی از اشخاص سابقه‌دار و دارای پرونده قضایی در پلیس می‌باشد.

اسم وی را پس از کشته شدن وحید مرادی بسیار شنیده‌ایم و شایعه‌های بسیار درباره دستور کشته شدن وحید مرادی را هانی کرده از بیرون داده، در شبکه‌های اجتماعی و پیج لات‌های معروف انتشار و پخش شد.

ولی این اخبار و شایعه‌ها دروغی بیش نبود و تحقیق‌ها برای پیدا کردن قاتل وحید مرادی یکی دیگر از شروران پایتخت ادامه‌دار می‌باشد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

بازداشت‌

هانی کرده به واسطه پلیس امنیت دستگیر شده است.

وی در مورد دلیل بازداشت خود افزود:
من به دلیل یک پرونده با وثیقه آزاد شده بودم، که از اداره پلیس به من زنگ زدند و گفتند که خودم را به اداره پلیس برسانم و بعد از آن بازداشت شدم.

یک تصویر از ایشان پس از بازداشت و رفتن به اداره پلیس می‌بینید و مثل اینکه در مورد یک پرونده می‌باشد، که در پلیس امنیت وجود داشته است.

هانی که سابقه گوناگونی در شرارت و نزاع خیابانی دارد در طرح جمع آوری لات‌های تهران از طرف پلیس امنیت بازداشت گردید.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

هانی کرده در حیاط اداره پلیس امنیت زمانی که مقابل سردار رحیمی رئیس پلیس تهران ایستاد با یک چهره بسیار آرام و خونسرد افزود :سردار دل من برای شما تنگ شده بود.

او در مورد دلیل بازداشت خود گفت :
من به دلیل یک پرونده با قرار دادن وثیقه آزاد شدم، که از اداره پلیس به من زنگ زدند و گفتند که خیلی زود خود را به اداره پلیس برسانم که در همان جا من را بازداشت کردند.

سردار رحیمی در آخر این شخص شرور بسیار خطرناک را نصیحت نمود و افزود: خود را اصلاح نما تا آینده تو مانند وحید مرادی نشود.

قتل و کشته شدن

به گفته بعضی خبرنگارها ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و یک مرد دیگر درون یک ماشین پژو ۲۰۶ آبمیوه می‌خوردند که راکبان دو موتور سیکلت در برابر خودرو ایستاد و با چاقو و قمه به سوی هانی یورش برد و وی را بسیار زخمی نمود. اکنون اوضاع ایشان بسیار وخیم می‌باشد و در قسمت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

پزشک‌ها سعی برای نجات ایشان را شروع نموده‌اند.

مرکز خبررسانی پلیس تهران با بیان این امر خبر داد، تحقیق‌های پلیس برای شناسایی و بازداشت این افراد شرور ادامه‌دار می‌باشد.

اخبارهای بسیاری از قتل و زنده بودن این شخص در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است و هنوز معلوم نمی‌باشد که آیا هانی کرده به قتل رسیده یا زنده می‌باشد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

منتشر شدن خبری درباره اینکه هانی کرده زنده می‌باشد یا به خاطر ضربه‌های قمه و چاقو فوت کرده است؟
آخرین بررسی‌های ما از اوضاع هانی کرده این است که در حال حاضر در قسمت آی سی یو بیمارستان با سطح هوشیاری ۸ قرار دارد.

تعداد ضربه‌های چاقو و قمه‌ای که افراد شرور موتور سوار بر سر، گردن، دست و شکم او زده‌اند به اندازه‌ای می‌باشد که اطرافیان وی بیان می‌کنند عمل جراحی هانی ۱۲ ساعت طول کشیده است، یعنی از ساعت ۲۳ دوشنبه تا ۱۱ صبح دیروز.

دوست‌های هانی اعتقاد دارند که موتور سوارها را مجبور کرده اند تا هانی کرده را تعقیب نموده و در یک فرصت او را غافلگیر و در مقابل آبمیوه فروشی در چهارراه شاپور به وی با ضربه‌های قمه و چاقو یوروش بردند.

دوست های هانی بیان می‌کنند که افراد شرور را شناسایی نموده‌اند. البته خبری ضد ونقیص نیز میان خودشان رد و بدل می‌نمایند!

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید درباره دعوای خیابانی هانی کرده با افراد شرور در منطقه شاپور پایتخت افزود: در شب دوشنبه یکی از لات‌های مشهور تهران با یکی از دوستایش با ماشین پژو ۲۰۶ سفید رنگ در کنار آبمیوه فروشی در منطقه شاپور ایستاده‌اند، که در همین لحظه شش جوان با دو موتور به سوی هانی و دوست او یورش برده‌اند و آنان را با چاقو و قمه زده‌اند.

آیا هانی کرده زنده می‌باشد؟

طی گزارشی در حالی که بعضی خبرنگاران ادعا می‌کنند که فوت هانی کرده به خاطر شدت ضربات چاقو و قمه می‌باشد، ولی سرهنگ ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید افزوده که هانی کرده و شخصی که با وی همراه بوده زنده می‌باشند و اوضاع آنان خوب است.
هانی کرده اکنون در قسمت مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا بستری می‌باشد.

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟ +جنجال ها

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید درباره جزئیات این اتفاق افزود: در تحقیق‌های میدانی معلوم شده است که این شخص شرور با دوست خود شب
یکشنبه در یک جشن تولد حاضر بوده‌اند، که در این جشن شبانه با چند شخص دیگر دعوای لفظی داشته‌اند و به دلیل اینکه جشن تولد از هم نپاشد یک قرار دعوا در منطقه ابوسعید با یکدیگر گذاشته‌اند.

سرهنگ چنگیز ایدون گفت: شب دوشنبه این شخص برای دعوا در محل حاضر شده است، ولی فردی که با وی قرار گذاشته به آنجا نمی‌آید، که در ادامه آنان برای خوردن آبمیوه به سوی مغازه می‌روند که در این صحنه شش جوان سوار بر دو موتور وی را تحت تعقیب جای می‌دهند و به سوی او با چاقو و قمه یورش می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا