بیوگرافی

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی با عکس

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی با عکس همسر آیت الله علی خامنه ای خانم منصوره خجسته فرزند محمد اسماعیل خجسه باقرزاده را و زندگی خصوصی ایشان را در این صفحه مشاهده فرمایید.

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی با عکس

 

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و بیوگرافی

تصویر همسر رهبر انقلاب اسلامی و اینکه همسر رهبر چه کسی میباشد و فرزندان آنها و همسر ایشان را چگونه بشناسیم بی تردید مردم خیلی کنجکاو هستند که بفهمند همسر رهبرشان کیست آیا در زمینه های مختلف سیاسی اقتصادی و یا چیز دیگری تخصصی دارند آیا در کنار رهبر کاری می کنند خانم منصوره خجسته باقرزاده که در سال ۱۳۲۶ در مشهد به دنیا می آیند ایشان فرزند محمد اسماعیل خجسته باقرزاده که از کاسبان شهر مشهد میباشند.

همچنین ببینید : بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست + فرزندان و شغل

 

مادر وی خانم خدیجه میردامادی بودند زمانی که ایشان ۱۷ ساله بودند در سال ۱۳۴۳ سید علی خامنه ای معرفی می شوند و به وسیله آیت الله سید محمدهادی میلانی به عقد همدیگر در می آیند نتیجه این ازدواج به دنیا آمدن شش فرزند می باشد آنها صاحب دو دختر به نام های سیده، بشری و هدا و چهار پسر با نام‌های سید مسعود، میثم ،مجتبی و مصطفی می شوند.

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی

آیا برای شما مهم است بدان شغل پسران رهبر انقلاب چه می باشد

آنها در هیچ گونه از مراسم های مختلف که رهبرحضور داشته‌اند حضوری نداشته‌اند لازم به ذکر است که بدانیم عکس و تصاویر زیادی از آنها در فضای مجازی موجود نمی باشد سید علی خامنه ای بعد از اتمام دوره تحصیلات حوزه‌ای خود شهر قم به مشهد می رود و مادر ایشان تصمیم می گیرد که برای او همسری انتخاب کند پدر همسر رهبر حاج محمد اسماعیل خجسته باقرزاده که یک کاسب که در این و با سطح سواد در مشهد بودن قبول میکند که دخترش را به طلبه بدهد.

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی با عکس

البته آیت الله میلانی و برخی دیگر از بزرگان اهل علم مشهد تایید می کنند که به او علاقه دارند خانواده همسر رهبر انقلاب خانواده ی مرفهی بودند و تمام هزینه برگزاری مراسم عقد را خودشان پرداخت کردند در پاییز ۱۳۴۳ سید علی خامنه ای با خانم خجسته ازدواج می کنند.

همسر رهبر انقلاب کیست؟ و معرفی فرزندان رهبر انقلاب + بیوگرافی با عکس

عقد آنها توسط آیت الله میلانی اجرا می شود و از آن زمان تا به حال این خانوم وارد دنیای آیت الله سید علی خامنه ای می شود و با فراز و فرودهای بسیار در کنار همسر خود می ماند و با او زندگی خوبی دارند ایشان برای آیت الله سید علی خامنه ای یار و همدم ای مهربان و دلسوز و غمخوار بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا