خبر ورزشی

همسر کریم انصاری فرد کیست بیوگرافی الکساندر صوفیا و پیج اینستاگرام

الکساندر صوفیا همسر یونانی کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی ایران است آنها چندسال پیش ازدواج کردند همسر انصاری فرد از تاجران ثروتمند یونان به شمار می آید.

همسر خارجی کریم انصاری فرد در استادیوم قطر عکس

همسر خارجی کریم انصاری فرد کیست

همسر کریم انصاری فرد یکی از خانواده های ثروتمند دو ملیتی آمریکای، یونانی به حساب می آید.همسر کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی که در تیم المپیاکوس چه کسی می باشد عروسی کریم انصاری فرد با الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل و نقل می باشد روز جمعه برگزار شده است.

همسر خارجی کریم انصاری فرد در استادیوم قطر عکس

آنها بعد از دو سال آشنایی تصمیم میگیرند با هم ازدواج کنند.و مراسم ازدواج شان در تالار وولا برگزار می شود.نامزد کریم انصاری فرد به یکی از سایتها اطلاع داده است که خانواده انصاری فرد در مراسم ازدواج شان حضور نخواهند داشت به دنبال این گفته چنین می گوید که با توجه به اینکه خانواده کریم در مراسم ازدواج ما نیستند اما آنها همیشه در کنار ما خواهند بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فرح عبدی  معاون وزارت ارشاد و مصاحبه جنجالی در قطر

فیلم  الیکا عبدالرزاقی در  استادیوم فوتبال (جام جهانی)

پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست  پیج اینستاگرام

بیوگرافی آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون چه کسی است

گفته ما برای مراسم ازدواجمان برنامه شامی ترتیب نداده ایم و فقط با حضور اعضا نزدیک خانواده من این مراسم برگزار می شود نامزد کریم می گوید من بسیار خوشحالم که توانستم نیمه خودم را پیدا کنم و با مرد ازدواج می کنم که برای احترام قائلم احترام می گذارم.

همسر خارجی کریم انصاری فرد در استادیوم قطر عکس

باید این نکته را بگویم که همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی آمریکایی به حساب می آید و مدیر یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی می باشد.

همسر خارجی کریم انصاری فرد در استادیوم قطر عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا