اخبار هنرمندان

واکنش تند و حمله پرویز پرستویی به پیشنهاد میرسلیم درباره اعدام معترضان

واکنش پرویز پرستویی به صحبت های میر سلیم درباره اعدام معترضان چیست.

واکنش تند و حمله پرویز پرستویی به پیشنهاد میرسلیم درباره اعدام معترضان

واکنش پرویز پرستویی به صحبت های میر سلیم

پرویز پرستویی به صحبت های میر سلیم واکنش نشان میدهد؛خدارو شکر که شما رئیس قوه قضاییه نبودید.پرویز پرستویی یکی از بازیگران محبوب کشور نسبت به صحبت های میر سلیم واکنش نشان میدهد.آقای میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس میباشد.

واکنش تند و حمله پرویز پرستویی به پیشنهاد میرسلیم درباره اعدام معترضان

پرویز پرستویی چنین مینویسد: آقای میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس امروز اظهارات شما را در رابطه به قول خودتان ناآرامی ها خواندم که فرمودید:به نطر من زمان بین دستگیری عوامل نا آرامی ها تا زمان اعدام آنها بسیار زیاد میباشد و باید در فاصله ۵ یشنهاد تا ۱۰ روز بعد از دستگیری باید اعدام شوند منتها قوه قضاییه روال خودش را دارد!

پیشنهاد میکنیم ببینید :

استوری پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری و هشتگ جنجالی

انتقاد تند پرویز پرستویی به بازیکنان تیم ملی فوتبال

فیلم حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه به قصد کشتن

اولا : خدا رو شکر که شما رئیس قوه قضاییه نشدید! که اگر چنین بود و این سمت را داشتید حتما نصف جوانان امروز ایران را تا به الان اعدام کرده بودید

شما چرا تقاضای اعدام آقازاده تان را که با مجاهدین خلق یا منافقین همکاری داشته است را نکردید؟

دوما : همه مردم چه در داخل چه در خارج از کشور می دانند که کثیف تر از سازمان مجاهدین خلق زاده نشده و نخواهد شد.

پسر شما آقا مهدی را در ارتباط باسازمان مجاهدین خلق ، ظاهرا پس از دو سال مراقبت در تیر ماه ۱۳۹۸ بازداشت ودر بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به ۵سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعی شدن حکم در بهمن ۱۳۹۹به زندان اوین بردند.

و شما فرمودید که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم با تنبیه مختصری میتوانستم او را ازاین وضعیت نجات دهم!که خدارو شکر نیمس از حبس تعزیری آقازاده تان هم شامب عفو شده! سوما: شما که اینقدر به قول خودتان فاصله زندانی های اخیر تا اعدام آزارتان میدهد چرا تقاضای اعدام آقازاده تان را نکردید که با مجاهدین خلق یا منافقین همکاری داشته است؟

چهارما : فکر نمی کنید اتهام آقازاده تان “اقدام برعلیه امنیت ملی کشور “جزایش اعدام بود؟نه اینکه بعد از طی تشریفات قضایی محکوم به ۵ سال حبس که نیمی از آن هم شامل عفو شود؟ پنجما:البته یادمان نمی رود شما وزیر ارشاد بودید هر روز کارمندان در حیاط وزارت ارشاد به اجبار باید در مراسم صبحگاه شرکت می کردند! آقای میر سلیم اگر شما ودیگر نمایندگان در مجلس وظایف خودتان را بابت رای هایی که از مردم گرفتید درست انجام میدادید کار به اینجا ها نمی کشید. مردم ایران هرچه می کشند از دست شما مسیولینی است که سرح وظایفتان را نمی دانید! پس لطف کنید آتش بیار معرکه نشوید و به تربیت فرزندتان بپردازید.

مصطفی میر سلیم نماینده مردم تهران در مجلس در یک مصاحبه با عنوان این که “رسیدگی سریع قضایی به همه پرونده ها و نه فقط محاربه،بازدارندگی ایجاد می کند” گفت به نظر من فاصله بین بازداشت شدن عوامل نا آرامی ها تا اعدام آنها بسیار زیاد میباشد و باید در فاصله ۵ تا ۱۰ روز بعد از بازداشت و دستگیری اعدام شوند،ولی قوه قضاییه روال خودش را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا