اخبار موسیقی

واکنش جنجالی و عجیب بهنام بانی در حمایت از علی دایی اسطوره….

واکنش بهنام بانی در حمایت از علی دایی،بهنام بانی یکی از خواننده های مشهور پاپ ایران میباشد با منتشر کردن پیامی در صفحه مجازی از علی دایی در مقابل اتفاقات که این روزها افتاده است  از علی دایی حمایت می کند.

واکنش بهنام بانی در حمایت از علی دایی

واکنش بهنام بانی در حمایت از علی دایی

متن نوشته شده توسط علی دایی در مورد دختر دانش آموز اردبیلی باعث به وجود آمدن جنجال ها و حواشی زیادی برای این اسطوره و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشور داشته است. اما با توجه به این مسائل بیشتر ورزشکاران و بازیکنان فوتبال با منتشر کردن تصاویر و عکس ها و مطالبی در صفحات شخصی شان به جنجال ها و واکنش هایی که بر علیه علی دایی به وجود آمده است، واکنش نشان داده‌اند. خواننده ها و هنرمندان مشهور کشور نیز با انتشار دادن پیام هایی به حمایت از علی دایی پرداخته‌اند.

واکنش بهنام بانی در حمایت از علی دایی

به دنبال همین موضوع بهنام بانی که یکی از خوانندگان مطرح پاپ کشور میباشد با انتشار دادن متن در صفحه اینستاگرام خودش از علی دایی و موضع گیری های اخیرش حمایت میکند بهنام بانی با منتشر کردن تصویری مشترک از علی دایی و خودش در مورد علی دایی این چنین می نویسد اسطوره همیشگی ایران تنتون سلامت باشه همیشه

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش ساعد سهیلی به صحبت های نیما نکیسا: گل بدی خوردی رفیقعکس| واکنش اینستاگرام مهدی طارمی به اغتشاشات خشونت آمیز پس از مرگ مهسا امینی

بهنام بانی یکی از خوانندگان مشهور کشورمان می باشد که در یازدهم مهرماه سال ۱۳۶۶ در دامغان به دنیا می آید.بهنام بانی در رشته مهندسی عمران تحصیلاتش را به پایان رسانده است.بهنام در یک  خانواده هنرمند به دنیا می آید. خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در اینکه او خواننده بشود و همچنین در آموزش موسیقی نقش زیادی داشته است. بهنام بانی در زمان که هر سال سن داشته است، قاری قرآن بوده است و زمان کودکی به موسیقی علاقه داشته است .

پدر بهنام بانی خودش نیز نوازنده ساز آکاردئون بوده است و بهنام بانی آموزش های اولیه را در مورد نوازندگی از پدرش یاد گرفته است. او همچنین برای یادگیری نزد محمد نوری نیز رفته است.

بهنام بانی مدرک کارشناسی خودش را از دانشگاه دامغان دریافت کرده است و مجرد است و ازدواج نکرده است.بهنام بانی به فوتبال علاقه زیادی دارد و همچنین در تیم هنرمندان نیز بازی میکند هوادار تیم استقلال تهران میباشد.بهنام بانی در زمان دانشجویی خود زمانی که ۱۹ سال سن داشت و سابقه همکاری با گروه موسیقی روژان را دارد در کنار مهدی یغمایی فعالیت کرد و توانست تجربه های جدی در دنیای هنر را کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا