اخبار هنرمندان

واکنش احساسی رامبد جوان و سوزناک به کشته شدن کیان پیرفلک ایذه + عکس

واکنش سوزناک و احساسی رامبد جوان به شهادت کیان پیرفلک پسر ۹ اهل ایذه در اینستاگرام ببینید.

واکنش سوزناک و احساسی رامبد جوان به شهادت کیان پیرفلک پسر ۹ + عکس

واکنش رامبد جوان به شهادت کیان پیرفلک

رامبد جوان با منتشر کردن یک پست احساسی در اینستاگرام به مرگ پسر بچه 9 ساله اهل ایذه، کیان پیرفلک واکنش نشان داد.رامبد جوان بازیگر و کارگردان معروف سینمای ایران است. رامبد جوان علاوه بر بازیگری مجری و تهیه کننده هم می باشد همسر رامبد جوان نگار جواهریان است.

واکنش سوزناک و احساسی رامبد جوان به شهادت کیان پیرفلک پسر ۹ + عکس

تروریست‌هایی که برای اهداف کثیف و شوم خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کنند و  دست به کشتار کودکان بی گناه می‌زنند، این بار در شهرستان ایذه  علاوه بر شهید کردن پلیس و نیروهای امنیتی به مردم عادی، یک پسر ۹ ساله به نام «کیان پیرفلک»  ساله را شهید می کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل لحظه خونین و وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی

فیلم کامل حمله و درگیری به پرویز پرستویی با قمه به قصد کشتن پرویز پرستویی

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی

کیان پیرفلک پسر ۹ ساله می باشد که شب گذشته در حمله تروریستی خونین ایذه مورد اصابت تروریستی جانش را از دست می دهد.کیان پیرفلک پسر ۹ ساله در حمله تروریستی مورد اصابت شلیک چندین گلوله قرار می گیرد و فوت می کند.

واکنش سوزناک و احساسی رامبد جوان به شهادت کیان پیرفلک پسر ۹ + عکس

رامبد جوان مقابل دوربین خبرنگاران رفت!

به گزارش اسپوتنیک، پس از رفتن رامبد جوان مجری و بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به کانادا و جنجال های مربوط به این حرکت او، مقابل دوربین خبرنگاران رفت.او در این مصاحبه عنوان کرده است که بخاطر فیلم قامون مورفی خود به این کشور سفر نکرده است بلکه به این کشور سفر کرده و موازی با آن فیلم خود را نیز برای اکران به این کشور برده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران که برنامه او برای ساخت فیلم در مونترال کانادا چیست عنوان کرد که دوست دارد دوباره فیلم کمدی اکشن بسازد و به کانادا نیز فکر کرده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که رفتن رامبد جوان و نگار جواهریان به هر دلیلی به کانادا مربوط به خودشان است و به کسی مربوط نیست.

مصاحبه رامبد جوان و سحر دولتشاهی ( قبل از سال 1392)

برنامه گپ رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، بوسیدن رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، رامبد جوان و سحر دولتشاهی در برنامه احسان علیخانی ، رامبد جوان و سحر دولتشاهی در برنامه زنده رود گفتگو با سحر دولتشاهی و رامبد جوان قبل از طلاق ( قبل از سال 1392)

اتفاق‌های خوب را بغل کن!

«می‌توانم نگه دارم دستی دیگر را/ چراکه کسی دست مرا گرفته است/ به زندگی پیوندم داده است.»*

قرارمان آخرین روزهای زمستان بود، همان وقت که بهار بی‌صدا و آرام پایش را در کفش زمستان می‌کند و خیابان‌های شهر پر می‌شود از سبزه و تنگ و ماهی و هیاهویی کودکانه برای نوشدن سالی که در راه است… قرارمان درست روزهایی بود که پیوند زندگی مشترک‌شان، بیم‌ها و امیدها و آرزوهای مشترک‌شان 2 ساله می‌شد. رامبد جوان و سحر دولتشاهی در راه بودند و ما منتظر…. قرارمان اولین ساعت‌های صبح گذاشته شده بود. چراکه آنها به گفته خودشان زوجی سحرخیزند اما ساعت قرار می‌گذشت و خبری نبود… تا اینکه هر دو از راه رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا