خبر ورزشی

واکنش علی دایی در اقدام ملی پوشان تیم ساحلی جنجال به پا کرد+ عکس

علی دایی بعد از مدتی سکوت در مقابل اقدام ملی پوشان تیم ساحلی واکنش نشان می دهد.سکوت علی دایی بعد از متها شکسته شد او نسبت به حرکت ملی پوشان تیم فوتبال ساحلی واکنش نشان میدهد..

علی دایی در اقدام ملی پوشان تیم ساحلی

علی دایی در اقدام ملی پوشان تیم ساحلی

گزارشات رسیده شده علی دایی در یک پست در صفحه اینستاگرامش حالی نکردن ملی‌پوشان تیم فوتبال ساحلی و همچنین کشتی در مراسم قهرمانی شان واکنش نشان می‌دهد این چنین می نویسد که مهمترین چیزی که مرا دلگرمی کرده است محبت بی دریغ شما هم میهنان م است.

علی دایی در اقدام ملی پوشان تیم ساحلی
او در ادامه می‌نویسد سپاس و درود برای قهرمانان ملی کشورم که در این روزهای سخت که همگی داغدار هستیم من هم دغدغه های کوچکی برای شما شدم. به جز اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال برای قهرمانی شان خوشحالی نکردند بازیکنان از تیم ملی مانند سعید پیرامون بعد از گل زدن به برزیل به صورت نمادین موهای خودش را قیچی می کند که این حرکت توسط صدا و سیما میشود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

گل زنی سعید پیرامون فوتبال ساحلی و جنجال حرکت بعد از گل زدنش

بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی چه کسانی هستند؟ توهین به سرود ملی

علی دایی یکی از پیشکسوتان و اسطوره های تیم فوتبال کشورمان بوده است و در باشگاه پرسپولیس حضور داشته است و هم اکنون بازنشسته تیم ملی ایران می باشد.
علی دایی در یکم فروردین ماه سال ۴۸ در اردبیل به دنیا می آید در پست مهاجم در تیم ملی بازی می کرده است.
علی دایی مدیرعامل و موسس شرکت پوشاک ورزشی دایی میباشد بهترین گلزن تیم ملی و یکی از درخشنده ترین مهاجمان تاریخ فوتبال کشور بوده است و بهترین مهاجم جام های آسیایی به حساب می آید علی دایی بیشترین رکورد گل زده را در بازی‌های ملی مردان جهان در دست داشت که توسط یکی دیگر از بازیکنان به تازگی رکورد زده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا