اخبار موسیقیخبر جدید

واکنش محسن چاوشی ممنوع الکاریش و به وقایع اعتراضی کشور + عکس

محسن چاوشی ممنوع الکار شده؟ آیا این خبر صحت دارد.

واکنش محسن چاوشی به خبر ممنوع الکاریش

واکنش محسن چاوشی به خبر ممنوع الکاریش

خبر ممنوع الکاری این خواننده بعد از منتشر کردن آهنگ خوزستان در فضای مجازی بوده است.ظاهرا باز هم در فضای مجازی جنجال بوجود آمده است و با منتشر شدن اخباری در فضای مجازی باز هم غوغا شده خبری که در آن به مو ضوع ممنوع الکاری محسن چاوشی اشاره شده است.

واکنش محسن چاوشی به خبر ممنوع الکاریش

به نظر می‌رسد بعد از منتشر کردن آهنگ خوزستان در فضای مجازی ایشان را ممنوع الکار کرده باشند.خواننده پاپ جوان کشورمان در یک پست در مورد ممنوع الکاریش در کامنت هایش این چنین می‌نویسد که من ممنوع الکار نیستم.محسن چاوشی در کانال تلگرامیش نیز در مورد صحبت کرده و این خبر را تکذیب میکند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش کارگردان عصر جدید به بازداشت شروین حاجی پور خواننده «برای»

واکنش محمد اصفهانی به وقایع اخیر کشور + مهسا امینی

عماد قویدل خواننده رپ رشتی کیست : پدر عماد قویدل و ماجرای اعدام

خوزستان یکی از جدیدترین کارهای محسن چاوشی میباشد که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ساخته است.ترانه سرای این اثر حسین صفا میباشد و کار آهنگ سازیش برعهده محسن چاوشی بوده است.تهیه کننده این اثر هادی حسینی میباشد.

واکنش محسن چاوشی به خبر ممنوع الکاریش
محسن در خرمشهر به دنیا آمده است خانواده او به سبب شغل پدرط به خرمشهر می‌روند و محسن چاوشی در آنجا به دنیا می آید او با خواندن آهنگی که برای فیلم سنتوری تهیه شده بود به شهرت میرسد
او در ۸ مردادماه سال ۵۸ در خرمشهر متولد میشود او در زمینه خوانندگی،ترانه سرایی،تنظیم کنندگی و آهنگسازی فعالیت میکند.و از سال ۸۲ فعالیتش را شروع کرده است او در سبک هایی مثل راک،الکترونیک،پاپ و ….فعالیت میکند.همسر اواسپاکو یوسفی و فرزندش زانکو چاوشی میباشند.

واکنش محسن چاوشی به خبر ممنوع الکاریش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا