خبر جدید

واکنش معنادار ساناز ارجمند به پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی+ عکس

واکنش معنادار ای که خانم ساناز ارجمند در مقابل پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی از خود نشان داده در فضای مجازی پخش شده را در این صفحه مشاهده فرمایید.

واکنش معنادار ساناز ارجمند به پایین کشیدن بیلبور

خانم ساناز ارجمند که احتمالاً با شهاب حسینی ستاره سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرده باشد در مورد پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی واکنش معنادار از خود نشان می دهد.

واکنش معنادار ساناز ارجمند به پایین کشیدن بیلبور

شهاب حسینی با منتشر کردن یادداشتی تایید می‌کند که بیلبوردهای تبلیغاتی سریال پوست شیر که او در آن بازی کرده است را و همچنین فیلم شینک تهیه کنندگی اش را بر عهده داشته از سطح شهر تهران جمع شده است.

همچنین ببینید : فلیم ملک موسو خواننده ترکیه موهای خود را تراشید برای مهسا

حالا خانم  ساناز ارجمند در یکی از رسانه ها در اینستاگرام این موضوع را بازنشر می‌کند و در حاشیه آن از هشتگ مهسا امینی استفاده کرده است.

 

خانم ساناز ارجمند در استوری دیگری که منتشر می کند از مردم تقاضا میکنند که با پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی با یک صدا شوند و اعتراض کنند.

واکنش معنادار ساناز ارجمند به پایین کشیدن بیلبور

ساناز ارجمند مرد در سال ۶۹ در مشهد به دنیا می آید گفته می شود که وی همسر دوم شهاب حسینی می باشد عکاس و مدل می باشد.

ساناز ارجمند مرد که به عنوان مدل آتیلا با کمپانی ها و شرکت های بزرگ همکاری میکند این روزها در دفاع از شهاب حسینی بلند شده است و خواستار این شده است که بیلبورد های شهاب حسینی پایین کشیده نشوند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری (همسر محمد کارت)

واکنش نوید محمدزاده در مورد مرگ مهسا امینی (ژینا)

فیلم کشف حجاب مریم پالیزبان بازیگر سینما و تلویزیون (لانتوری)

باید گفته شود که در مورد ازدواج ساناز و رضا و شهاب حسینی هنوز این دو نفر این موضوع را تایید کردند و نه تکذیب و اطلاعات دقیقی در حال حاضر در دسترس نیست ولی ظاهراً با هم ازدواج کرده اند.

واکنش معنادار ساناز ارجمند به پایین کشیدن بیلبور

لازم به ذکر است که در زمان اکران فیلم شیرین که ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در روز دوشنبه با حضور عوامل و بازیگران این مجموعه برگزار شد تصاویر و عکس هایی از ساناز ارجمند در کنار شهاب حسینی منتشر شد که به این شایعات دامن زده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا