اخبار هنرمندانخبر جدید

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر و دلیل مهاجرت با جزییات

واکنشی که نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر کشور نشان میدهد خانم نیوشا ضیغمی که یکی از بازیگران برجسته و معروف سینما و تلویزیون کشورمان می باشد با منتشر کردن نوشته در صفحه اینستاگرام خود به حوادث اخیر کشور واکنش نشان می دهد.

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر و دلیل مهاجرت با جزییات

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و دلیل مهاجرت

طبق ادعای برخی از رسانه ها که گفتن نیوشا ضیغمی با خانواده خود از ایران مهاجرت کرده اند اما هنوز خانم ضیغمی در مورد این موضوع صحبتی نکردند که یا تایید کنند یا نه؟گفته می شود که خانم ضیغمی با بازی در سریال آنتن که به تازگی در نمایش خانگی پخش می شود در مورد اتفاقات این روزهای کشور متنی را نوشته و انتشار داده است که شما می توانید با ما آن را ببینید.
قلبم که نه تمام من شکسته است.

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر و دلیل مهاجرت با جزییات

ایشان در این استوری از هشتک ایران استفاده کرده است که به طور واضح در مورد منظور خودش که مربوط به اتفاقات این روزهای کشور است را مشخص کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

علت ممنوع الخروج شدن شهاب حسینی بازیگر سرشناس مشخص شد؟ با واکنش جنجالی

فیلم کشف حجاب جنجالی و اعتراضی همسر برزو ارجمند حمایت از اغتشاشات

نیوشا ضیغمی که در هجدهم تیرماه سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است او در رشته روانشناسی کودک توانست مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کند خانم نیوشا ضیغمی برای اولین بار در فیلم سینمایی تردست تاریخی به کارگردانی محمدعلی سجادی اولین تجربه سینمایی را به دست می آورند.

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر و دلیل مهاجرت با جزییات

فیلم‌های بسیاری و همچنین فیلم های موفق بازی کرده که به چند فیلم اشاره می کنیم فیلم هایی مانند دریا و ماهی پرنده، ثبت با سند برابر است، اخراجی ها،دموکراسی تو روز روشن، زن ها فرشته اند ۲، هفت معکوس، دختر شاه پریون و برخی دیگر از فیلم ها که ایشان در آن ایفای نقش داشته اند.

زندگی خصوصی

نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان میباشد و دختری با نام لنا پولادخان دارند نیوشاضیغمی از سال ۸۲ وارد عرصه بازیگری و هنر می شود و در سال ۸۹ با آقای آرش پولادخان ازدواج می‌کند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام لنا میباشد اودر فیلم‌هایی مانند شوریده و حس پنهان نقش آفرینی کرده که هر دو در جشنواره فیلم فجر منتشر شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا