اخبار هنرمندان

واکنش پژمان جمشیدی در مورد مرگ مهسا امینی

واکنش پژمان جمشیدی در مورد مرگ مهسا امینی،پژمان جمشیدی و صحبت ها و واکنش اش در مورد مرگ مهسا امینی پست جدیدی که پژمان جمشیدی در اینستاگرام خودش برای مرگ مهسان ای منتشر کرده  را با ما ببینید و بخوانید.

واکنش پژمان جمشیدی در مورد مرگ مهسا امینی

واکنش پژمان جمشیدی در مورد مرگ مهسا امینی

گزارش‌های رسیده شده و صحبتهای پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و بازیگر معروف و مطرح کشورمان در خصوص اینستاگرام خود از صحبت‌های کرده است می‌گوید مدتهاست که در فضای مجازی فعالیت ندارم اما به تازگی برای مرگ مهسا امینی پست به اشتراک گذاشته است.

واکنش پژمان جمشیدی در مورد مرگ مهسا امینی

پژمان جمشیدی به عنوان اولین بازیگر به پروژه فیلم سینمایی بخارست پیوسته است این فیلم به تهیه کنندگی آقای علی طلوعی و کارگردانی سید حمزه صالحی تازه ترین محصول نبراس پیک چرز می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم/ واکنش شهاب حسینی به حوادث پس از مرگ مهسا

واکنش نوید محمدزاده در مورد مرگ مهسا امینی

واکنش دختر سردار سلیمانی به مرگ مهسا امینی

فیلم در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و به زودی پس از عقد قرارداد میان بازیگران و سر و سامان دادن آنها این فیلم به مرحله فیلم برداری خواهد رسید.پژمان جمشیدی پدر فیلم تگزاس ۱ و ۲ و دینامیت کارگردان همکاری داشته است.

پژمان جمشیدی در کارهای چون تگزاس ۱ دینامیت و تگزاس ۲ با آقای اطیابی همکاری هایی داشته است بعد از نهایی شدن و تصمیم گیری ها در مورد سایر بازیگران این فیلم اطلاع رسانی های لازم در من خواهد و پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر علفزار و بی مادر را داشته است.

پژمان جمشیدی که برای به روی صحنه رفتن در تئاتری به نام آن سوی آینه کاری از آقای علی سرابی آماده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا